Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. B.

aan: Orange (ex Mobistar)

26/10/2020

Beste, Ik zit nu al sinds eind september met amper werkende wifi, afgelopen maandag na vele malen bellen en berichten sturen via Facebook is er eindelijk een technieker langs gekomen. Deze persoon heeft de modem vervangen, en verteld me dat er een probleem was met het deactiveren van de oude modem maar beloofde me dat Ik binnen 24u terug internet had. Na elke dag opnieuw te bellen, met beloftes dat het woensdag terug zou werken, de persoon die ik woensdag belde beloofde me ten laatste vrijdag terug werkend internet. En vrijdag bel ik opnieuw zeggen ze maandag werkt alles terug. Maandag ochtend bel ik naar orange, zeggen ze vanavond ten laatste 20u werkt alle terug, bel ik na 20 u Terug zoals gecommuniceerd aan de telefoon, zegt de persoon dat de dienst maar open is tot 20u. Ik zit nu al meer dan 5 weken zonder degelijk internet thuis met een gebroken been en er komt maar geen oplossing. Dit kan echt niet meer, ik blijf aan het lijntje gehouden worden, en er gebeurt helemaal niets. Dit kan toch echt niet meer, en telkens als ik vraag een verantwoordelijke te spreken, blijft dit niet te kunnen. Ik kan ook niet doorverbonden worden met de dienst die mijn probleem nu behandeld. Ik betaal elke maand mooi optijd mijn rekening, maar als er een probleem is,lijkt jullie dat weinig te interesseren. Ik heb al meer dan 3u lang met jullie aan de telefoon gehangen en krijg dus geen oplossing.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding