back

Pakket niet geleverd

bpost Muntcentrum, Brussel
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. M.

aan: bpost

26/10/2020

Retourpakket aangeboden bij bpost op 17/10 en nog steeds niet aangeleverd bij de bestemmeling. Sinds 21/10 geen enkele update in status meer ! Tracking 323200101020015045884050

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • asap aanlevering

Berichten (3)

bpost

aan: P. M.

27/10/2020

REF 1-31302595830 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: s:www.bpost.be/nl/een-probleem-signaleren Met vriendelijke groeten, Philippe bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-EDPFBMF]

P. M.

aan: bpost

27/10/2020

Beste Philippe, ik heb dit gemeld aan de klantendienst op FB op donderdag 22/10 en kreeg als antwoord : Hallo Pascale, goed dat je ons contacteert. Je zending zit in het sorteercentrum. Daar is echter wat vertraging op dit moment. We kunnen je enkel aanraden om het nog wat af te wachten. Onze excuses voor het ongemak. Gr, Glenn

P. M.

aan: bpost

02/11/2020

Op 28/10 een klacht aangemaakt op Bpost 1-31334949323 . Nog steeds van niemand bericht. Pakket is ondertussen maar liefst 15 dagen geleden verstuurd !