KWADRO Kortrijksesteenweg 1108, GENT

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. C.

aan: KWADRO

26/10/2020

Beste, We hebben nu al anderhalf jaar problemen met het slot in de deur geplaatst door kwadro. Het probleem was dat het slot altijd bleef haperen bij temperatuur wisselingen tijdens de herfst en lente. Zij zijn daarvan op de hoogte en eind vorig jaar is dit slot er voor de tweede keer deels uit gehaald. Dit was een extra beveiliging, die we nu niet hebben. Ik begreep het dat er tijdens de periode maart-mei niemand kon langskomen om dit op te lossen omwille van de 1e lockdown. Als ik daarna bel om het probleem op te lossen, beloven ze mij op de hoogte te houden. Ik word echter nooit terug gebeld... We hebben bijna een 2e lockdown, het worden terug donkere dagen, maar wij hebben nog geen slot zoals het zou moeten zijn. Nu hoop ik via test aankoop meer effect te verkrijgen. Martijn Coudenys

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging
  • Herstelling