back

Factuur zogezegde niet teruglevering van decoder

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. S.

aan: Orange (ex Mobistar)

26/10/2020

Beste, Ik heb mijn abonnement van internet en televisie bij Orange reeds opgezegd op 6 juni 2020. Begin juli bleek dit nog steeds niet te zijn gebeurd! Omdat de klantendienst niet bereikbaar was na herhaaldelijk proberen in de maand juni, heeft een Orangeshop hen via een andere lijn gecontacteerd. Zij gingen op 2 juli 2020 de fout rechtzetten en mijn stopzetting meteen in gang zetten. Doch bleef ik nog steeds facturen ontvangen. Na weer vele malen de klantendienst proberen te bereiken, heb ik weer via een Orangeshop en een binnenlijn mijn abonnement laten stopzetten in september. Nog steeds kreeg ik in september facturen toegestuurd. Op een zondagnamiddag kreeg ik dan toch de klantendienst aan de lijn en zij bevestigden dat alles in orde zou zijn en dat ik nog een bedrag zou terugkrijgen. Toen ik zei dat ik ook nog een mail ontvangen had ivm het terugsturen van de decoder (die ik al begin juli 2020 via de post had terug gestuurd), zeiden ze me dat ik deze mocht negeren want dat dat in orde was. Vandaag op 26/10/2020 krijg ik een factuur toegestuurd van 200 euro wegens het niet terugsturen van de decoder. Uiteraard heb ik het bonnetje van de Post, dat ik drie maanden netjes bewaard had, weggegooid na het telefonische contact in september.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

A. S.

aan: Orange (ex Mobistar)

12/11/2020

Skip to main content logo TerugFactuur zogezegde niet teruglevering van decoder Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES Deze klacht is publiek Wijzigen JE KLACHT: Amber S aan: Orange (ex Mobistar) 26/10/2020 Beste, Ik heb mijn abonnement van internet en televisie bij Orange reeds opgezegd op 6 juni 2020. Begin juli bleek dit nog steeds niet te zijn gebeurd! Omdat de klantendienst niet bereikbaar was na herhaaldelijk proberen in de maand juni, heeft een Orangeshop hen via een andere lijn gecontacteerd. Zij gingen op 2 juli 2020 de fout rechtzetten en mijn stopzetting meteen in gang zetten. Doch bleef ik nog steeds facturen ontvangen. Na weer vele malen de klantendienst proberen te bereiken, heb ik weer via een Orangeshop en een binnenlijn mijn abonnement laten stopzetten in september. Nog steeds kreeg ik in september facturen toegestuurd. Op een zondagnamiddag kreeg ik dan toch de klantendienst aan de lijn en zij bevestigden dat alles in orde zou zijn en dat ik nog een bedrag zou terugkrijgen. Toen ik zei dat ik ook nog een mail ontvangen had ivm het terugsturen van de decoder (die ik al begin juli 2020 via de post had terug gestuurd), zeiden ze me dat ik deze mocht negeren want dat dat in orde was. Vandaag op 26/10/2020 krijg ik een factuur toegestuurd van 200 euro wegens het niet terugsturen van de decoder. Uiteraard heb ik het bonnetje van de Post, dat ik drie maanden netjes bewaard had, weggegooid na het telefonische contact in september.