back

Kredietwaarde pay&go plots verminderd zonder verklaring

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. D.

aan: PROXIMUS

26/10/2020

Beste, ik heb enkele weken geleden reeds 2x telefonisch contact gehad met uw diensten. De eerste keer werd ik verbroken, de andere keer werd ik gemeld om een klacht in te dienen. Ik heb via uw site dit geprobeerd, maar telkens kom ik terecht op de FAQ, op klantendienst bellen of op een forum. Niet hetgeen ik zoek dus. Wat is mijn probleem: De gsm van mijn dochter heeft op 12/09 2,68 euro kredietverlies die onverklaarbaar is. Er staat in myproximus geen vermelding, buiten één verstuurde sms van 0,12 cent. Uw klantendienst zegt mij telefonisch dat er die dag data om 6u smorgens is verbruikt. Dit is onmogelijk omdat: - mijn dochter is 10 jaar en slaapt om 6u smorgens, en ik ook - de gsm ligt niet bij mijn dochter - haar data staat altijd af (na een eerder probleem met uw diensten) en zet ze enkel op als ik er naast zit, dus één of andere achtergrond update is onmogelijk - ik in het myproximus overzicht GEEN vermelding heb van data die dag. U zegt dat in uw systeem staat dat er data is verbruikt die dag, maar ik zie dit niet in myproximus. Het is een beetje hetzelfde als uw bank app openen waaruit blijkt dat er op een bepaalde dag geld van uw rekening is verdwenen maar je geen transactie ziet in uw overzicht. En als je dan belt naar uw bank zegt die "er is betaald in een winkel" waar je nooit bent geweest. En waar je dan in uw bank app ziet dat 17 euro - 0,12 euro = 14 euro. Ik voeg een screenshot bij als bewijs. U ziet duidelijk wat ik zie en dat € 17.33726 - € 0.12 onmogelijk € 14.53171 kan worden. Maw uw myproximus app geeft een verkeerde berekening aan. Hetgeen ik vraag is de terugbetaling van die ontbrekende 2,68 euro. Ik probeer mijn dochter alle waarden bij te brengen van zuinig zijn en verbruik nakijken. Maar dit kan enkel als alle partijen, dus ook proximus correcte weergaves geven. Ik moet dan ook nog zeggen dat ik via messenger contact heb gezocht met uw diensten, maar daar kom je terecht in een eindeloze vicieuze cirkel van mensen die uw probleem niet willen begrijpen. Ook het constant verbreken van contact, alsook telkens de robot die u dezelfde vragen stuurt is zeer vervelend.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2,68

Berichten (1)

PROXIMUS

aan: R. D.

20/11/2020

Geachte mevrouw, Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192971411730]