back

Problemen met terugbetaling

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. L.

aan: RYANAIR

26/10/2020

Beste, wij boekten vlucht via Cheaptickets.be bij Ryaniar voor vlucht op 15/5/20 en retour op 17/5/20. Echter wegens corona maatregelen werd deze vlucht geannuleerd. Ondertussen via tussennkomst Testaankoop uiteindelijk info gekregen om Cheaptickets te bereiken, en nodige documenten verkregen om refund bij Ryanair te kunnen aanvragen. Dit is ondertussen gelukt en het Customer Verification Form werd uiteindelijk na 4 maanden goed ingevuld. Nu echter, ondertussen opnieuw een maand verder probeer ik om rechtstreeks contact op te nemen bij Ryanair maar krijg steeds melding van call center medewerker dat dossier in behandeling is. Dus maw na 6 maanden nog steeds geen refund... mvg Frederik Lips

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 356,02

Berichten (1)

F. L.

aan: RYANAIR

12/11/2020

Beste tot nu toe heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen betreft mijn vraag voor refund geformuleerd op 26/10/2020. Alle nodige documenten zijn voorzien echter tot nu toe nog steeds geen terugbetaling of bevestiging hiervan voor onze geannuleerde reis van 15/5/20. Graag uw bevestiging per kerende aub. mvg Frederik Lips