back

overmacht en hebben we geen gebruik kunnen maken van deze verzekering

Allianz Benelux Boulevard Roi Albert II 32, Bruxelles

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: Allianz Benelux

26/10/2020

Beste , de periode van de volledige lockdown was toch een geval van overmacht en hebben we geen gebruik kunnen maken van deze verzekering . het lijkt me dan toch logisch dat er een compensatie van de verzekering moet komen . bv een gratis verlenging van de polis met de tijd dat de lockdown is geweest

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

Allianz Benelux

aan: R. V.

27/10/2020

Beste meneer Van Den Steen, We hebben kennis genomen van uw klacht. Dit is echter een claim in een contract dat u hebt getekend met Allianz Global Assistance. Ik heb onmiddellijk je bericht naar hen doorgestuurd. Met vriendelijke groeten, Natacha Assistante gestion des plaintes - Klachtenbeheer Allianz Benelux Blvd du Roi Albert II 32Koning Albert II-laan 32 1000 BRUXELLES-BRUSSEL P Bezint eer je print ************************************************************************* The present electronic message and all the information it contains, inclusive of any attached document, are strictly confidential and are intended solely for the addressee . If you are not an intended recipient, you must not open, use, duplicate this message nor communicate the contents to any third party. If the case would happen, we urgently invite you to destroy the present e-mail and to inform the sender at once. Total safety, confidentiality and integrity of electronic messages can by no means be guaranteed. The sender can therefore not be held liable for damage consequential upon the use of e-mail, such as virus contamination and interception or alteration of transmissions. *************************************************************************

R. V.

aan: Allianz Benelux

05/11/2020

beste ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen van Allianz Global Assistance.