back

voucher of terug betaald worden

Mytrip.com PL 720, 00101 HELSINKI
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. M.

aan: Mytrip.com

26/10/2020

mytrip ik geert mortele heb 4 tickets besteld bij jullie het boekingsnummer is L31UJI : boekings referentie , CUHEVA: onze vlucht naar thailand bangkok is niet door kunnen gaan wegens de covid 19 ik geert mortele heeft al meerder maal gemaild en gebeld zonder antwoord dus hoe moet nu verder dus mijn voorstel is dat jullie in de eerste plaats een voucher aan bieden of een tereug betaling doen ik geef jullie 72 uren de tijd om te antwoorden op mij email zo niet zal ik genoodzaak zijn om verder stappen te onder nemen met test aankoop

Gewenst oplossing

  • Vervanging

Berichten (1)

Mytrip.com

aan: G. M.

05/11/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Mytrip