back

Problemen met terugbetaling tickets

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. V.

aan: RYANAIR

26/10/2020

Vluchten FR6055 op 8/9/2020 en Fr 6056 op 12/9/2020 werden geannuleerd door Ryanair, ik veronderstel door de coronacrisis. Na raadpleging op hun site heb ik een claim EU 261 ingediend op 30/06/2020. Ik heb van hen een claim ontvangstmelding gekregen. Daarna nog een aantal engelstalige mails gekregen met referentienummers en de mededeling dat Ryanair Customer Service onze case zou onderzoeken. Tot op heden nog geen reactie ook niet op de herinneringsmails die ik hen gestuurd heb. Het betreft hier wel over een bedrag van 483,92 Euro. Bedrag van de tickets van 4 passagiers.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 483,92
  • Spoedige oplossing van deze case

Berichten (1)

N. V.

aan: RYANAIR

02/11/2020

Waarom nog geen antwoord ? Moet ik mijn advokaat inschakelen ?

Doorgestuurd naar onze advocaten 10 november 2020