back

problemen reservatie via vivabox cadeaubon

VIVABOX Excelsiorlaan 53/A, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. F.

aan: VIVABOX

26/10/2020

Beste, Ik heb nu al verschillende keren problemen ondervonden als ik met zelfs verschillende vivaboxen een reservatie wens te doen. Probleem 1 Het boek die vooreerst bij de bon zit is niet up-to-date. Je moet de instantie contacteren via email of telefoon. Veelal is dit voor mij naar het buitenland. Soms komt er reactie soms ook niet. Ik moet daarvoor serieus wat geld neertellen telkens ik gedurende een hele periode aan de lijn hang. Op mails wordt er niet meteen gereageerd wat enorm frustrerend is wanneer het een boeking betreft voor kort erna en je dan na enkele telefoons en mails te horen krijgt dat ze niet meer meedoen met de vooropgestelde cadeaubon. Je moet kijken op de site zeggen ze na telefonisch contact met Vivabox. Probleem 2 Als je eenmaal een verkeerd paswoord intikt krijg je een foutmelding. Als je een nieuw paswoord aanvraagt en probeert in te loggen daarmee lukt het ook niet. Wat doe je dan bellen naar vivabox natuurlijk. En wat krijg je daar dan te horen. Wij kunnen U helaas niet helpen. Probeer na 4 uur nog eens opnieuw. Probleem is dat het gaat om een boeking voor binnen een paar dagen en we toch zekerheid willen hebben dat deze zal kunnen doorgaan. Probleem 3 Als je een mail stuurt naar vivabox krijg je een automatische reply maar moet je na enkele dagen toch zelf opbellen om geholpen te worden. Dat is nu keer op keer hetzelfde en ben het beu. In de toekomst zal ik zeker zelf geen zo'n bon meer kopen noch voor mezelf noch om weg te schenken. Ik heb er nu echter nog enkele liggen en wil deze natuurlijk kunnen gebruiken.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

VIVABOX

aan: S. F.

13/11/2020

Beste, We contacteren u over de klacht van Mevrouw SOFIE FLORE (CPTBE01081370-14). We willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat onze klant met haar geschenkbon heeft ervaren. Na het dossier te hebben bekeken, hebben we onmiddellijk contact met onze klant opgenomen om samen een oplossing te vinden voor het reservatieprobleem. Het feit dat het account blokkeert na driemaal een fout wachtwoord in te vullen, dient enkel om onze consumenten te beschermen tegen hackers. Wij zullen daarom onze werking van 4uur wachttijd niet veranderen. Mocht u verder nog vragen hebben, mag u ons gerust contacteren. Met vriendelijke groeten, Het Vivabox - Klantrelatieteam PS Voor alle communicatie in verband met uw aanvraag, gelieve op dit bericht te reageren. Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. ref:_00Db0JMp8._500672DxK8W:ref