back

Bestelling niet ontvangen

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: BOL.COM

26/10/2020

Beste, ik heb op 11/10 een bestelling geplaatst van 235 euro tot op heden nog niks ontvangen. Al een paar maal bol.com gecontacteerd maar telkens hoor ik van die dag of die dag ga je iets horen. We zijn 26/10 en nog niks geen bestelling, geen oplossing.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 235,00

Berichten (4)

BOL.COM

aan: P. D.

26/10/2020

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je mail. Wanneer een consument een klacht heeft over bepaalde producten of diensten van bol.com. Kan de consument dit zelf aangeven. Dit kan ze doen door een mail naar ons te versturen. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Samra bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Bestelling niet ontvangen - (CPTBE01081344-85) Date: 26 oktober 2020, 17:05 Klacht - Bestelling niet ontvangen - (CPTBE01081344-85) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

P. D.

aan: BOL.COM

26/10/2020

Beste ik ben al naar jullie aan het sturen van de dag nadat de bestelling zou toekomen. Men zei eerst vorige week ga je antwoord hebben, dinsdag werd pas Vrijdag en vandaag zei men woensdag. Meer kan ik niet doen. Mvg

BOL.COM

aan: P. D.

27/10/2020

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedank voor je mail. Naar aanleiding hiervan had ik je graag gebeld maar omdat ik je op dit tijdstip natuurlijk niet telefonisch wil storen beantwoord ik liever je mail. Onlangs had je contact met ons opgenomen over dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Heb je voor mij een bestelnummer? Ik kan het voor je nakijken wat er mis is gegaan met de zending. Mocht je nog verdere vragen hebben of ik kan je ergens anders mee helpen, aarzel dan niet opnieuw contact met mij op te nemen. Ik help je met veel plezier verder. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Valerie bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Bestelling niet ontvangen - (CPTBE01081344-85) Date: 26 oktober 2020, 22:10 Klacht - Bestelling niet ontvangen - (CPTBE01081344-85) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

P. D.

aan: BOL.COM

27/10/2020

Beste, bestelnummer is Bestelnr. 1149304630. Mvg