back

Mijn 18DE klacht sedert augustus 2019

bpost Muntcentrum, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. C.

aan: bpost

26/10/2020

Vandaag, 26/10/2020, vind ik ANDERMAAL in mijn brievenbus een stuk dat NIET voor mij bestemd is. Ik woon Zwedenstraat 4 in 1060 Sint-Gillis. De brief is gericht aan de Merodestraat 160 te 1060 Sint-Gillis. Gaat mevrouw Klara Cartens, Ombuds & Sensible Complaints Manager bij bpost, ervan uit dat ik ANDERMAAL, voor de ZOVEELSTE keer, gratis en voor niks postbode zal spelen en die brief in de juiste brievenbus zal steken? Het is dezelfde bpost die geprobeerd heeft de Ombudsdienst voor de Postsector wijs te maken dat, na mijn VEELVULDIGE klachten, inmiddels - ik citeer - mijn "brieven en tijdschriften tijdig verwerkt en uitgereikt worden". Bpost, 't is niet mooi van te liegen, hé!

Gewenst oplossing

  • excuses + schadevergoeding

Berichten (5)

bpost

aan: M. C.

28/10/2020

1-31302393844 Geachte heer Castelein, Uw dossier maakte deel uit van een onderzoek in het uitreikingskantoor. De teamleader belooft mij niet aangekondigde controles te zullen uitvoeren op de handelingen van de postbode met als doel de kwaliteit van de uitreiking te verbeteren en dit gedurende enkele weken. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Klara C. Bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-EE3JWXC]

M. C.

aan: bpost

29/10/2020

In plaats van mij "voldoende te informeren" zou u er beter aan doen ervoor te zorgen dat bpost zijn werk doet, zonder meer. En of dat dossier afgesloten wordt, daar zal IK over beslissen. Wie of wat denk u wel te zijn?

M. C.

aan: bpost

02/11/2020

We zijn vandaag 02/11/2020 en het poststuk dat bestemd is voor de Merodestraat 160 ligt nog steeds bij mij thuis te wachten tot het door bpost afgehaald wordt en aan het correcte adres bezorgd wordt. En mevrouw Klara Cartens, Ombuds & Sensible Complaints Manager bij bpost, dan maar decreteren dat dit dossier gesloten is? Ge moet maar durven.

M. C.

aan: bpost

08/11/2020

Mevrouw Klara Cartens, edelachtbare Ombuds & Sensible Complaints Manager bij bpost: dat poststuk bestemd voor de Merodestraat 160 ligt nog steeds bij mij te wachten tot U, hoogedelgestrenge dame, het komt halen.

M. C.

aan: bpost

09/11/2020

Allé. Ik heb (andermaal) m'n goed hart laten spreken. De postbode belde vandaag aan om een aangetekende brief te bezorgen en ik heb ervan geprofiteerd om haar het stuk voor de de Merodestraat 160 mee te geven. Mevrouw Klara Cartens, edelachtbare Ombuds & Sensible Complaints Manager bij bpost: tot de volgende klacht, hé!