back

VEEDZ ongevraagde wekelijkse facturatie op Orange Factuur

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

26/10/2020

Beste, Sinds 2 maanden komt er op mijn Orangefactuur( klantnr Orange 1.7172573) , een facturatie van zogenaamde internaankopen diensten VEEDZ van 4,99€/week (19,96€/maand). Ik heb geen enkele weet van deze aankopen of diensten en gaf nooit mijn toestemming voor deze aankoop of facturatie bij Orange. Orange kan niks doen, omdat deze blijkbaar een doorgeef luik zijn. Dringend stopzetten van deze buiten bundel aankopen en terugbetaling van reeds 2x 19.96€

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 39,92

Berichten (3)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: P. B.

28/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (38918) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 28 okt. 2020 08:08 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 26 okt. 2020 15:26 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LKKLW-M3LP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LKKLW-M3LP]

P. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

28/10/2020

Beste, Mijn gsm nr 0476674654, Orange. Ik maak nogmaals het protest over, dat ik nooit enig abonnement met jullie heb afgesloten, of toelating heb gegeven voor jullie diensten. Jullie aangeboden diensten heb ik zelf nog nooit aangeklikt of gebruikt?! Het is nu twee maanden dat er illegaal extra is gefactureerd op mijn Orange account ( 2x 19,96€). Op een abbo van 30€ bij Orange, zou ik dus 2/3 extra moeten betalen, tov mijn abbo bedrag aan jullie. Klinkt niet echt logisch toch en een weldenkend mens zou deze verhouding nooit aanvaarden. Mvg. Dr.Ing Peter Bruynsteen

Veedz (Digital Global Pass)

aan: P. B.

08/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (39548) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 8 nov. 2020 02:05 CET Geachte heer Bruynsteen, Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer +32476674654 op 2020-08-22 12:04:35 ingeschreven op de dienst Veedz. Veedz is een dienst van online videos die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: com.compasspro en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met "bevestigen" weergegeven. Zodra deze optie was geselecteerd, werd u doorgestuurd naar een tweede pagina die door uw operator werd gehost en die een "bevestig uw betaling" knop weergeeft. U heeft een sms ontvangen met een validatiecode en deze op deze tweede pagina in de daarvoor bestemde ruimte getypt. U bent opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en "dit bedrag wordt op uw volgende factuur bijgeschreven of afgetrokken van uw belkrediet voor het nummer +32476674654". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op 2020-10-30 09:58:40 is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 7 nov. 2020 19:47 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[R5VODQ-VR45] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[R5VODQ-VR45]