back

Garantie gaskookplaat

Elektro Lommelen Turnhoutsebaan 166, Oostmalle
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. P.

aan: Elektro Lommelen

26/10/2020

Beste, Ik haalde 21 oktober 2020 bij jullie een nieuw bestelde gaskookplaat af van het merk Siemens. Deze bleek beschadigd te zijn. Ik heb reeds contact gehad met jullie via email waarbij me meegedeeld werd dat ik maar 24 uur garantie zou hebben. Wat niet kan. Hierbij heb ik u ook foto's gestuurd van de barst in het glas. Waaruit u ook kan zien dat dit een fout is en geen zelf toegebrachte schade. Gelieve mijn aangekochte toestel ofwel om te ruilen naar een nieuw exemplaar zonder schade ofwel het toestel terug te nemen en geld terug over te maken. Vriendelijke groeten Liselotte Poelemans

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 688,00
  • Vervanging

Berichten (4)

Elektro Lommelen

aan: L. P.

26/10/2020

Online bekijken en antwoorden [s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZDcyNTJkYjAtNmI2Ny00NDA4LThhMWQtOGFkNmIyMGEzODQzIiwidGlja2V0X2lkIjo5MDc0MjgzLCJleHAiOjE2MTE2NjkxNjZ9.zoVDjvbmeUYi577WJucQL7UHTDnW7MoMUlpmkUk7Qandticket_id=9074283andgid=15872]   LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV 26 Oct 2020 Beste klant, we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snel als mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks of meerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in de spambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen 9-17h. Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling, herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mail afgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status of opvolging van uw online aankoop. Uw ticket nummer is 9074283 Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoon antwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN en ANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowieso niet behandeld. Met vriendelijke groeten Het support-team van Elektro Lommelen ------------------------------------------------- Cher client, Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plus rapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traiter votre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pas répéter votre meme question quotidiennement tous les jours ou plusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier se retrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi au vendredi de 9h à 17h. Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange, réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujours traitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donner aucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne. Votre numéro de billet est 9074283 Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujet de votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail en utilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE. Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autres questions ne sont pas traitées de toute façon. Bien à vous. L'équipe de Lommelen ------------------------------------------------- Turnhoutsebaan 166 2390 Oostmalle www.elektrolommelen.be www.mhk-lommelen.be   ONBEKEND - 26 Oct 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van LISELOTTE POELEMANS Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform [:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website [:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01081136-71]. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01081136-71. Heb je vragen over ons platform? [:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 3b7d1df9-3f4d-4516-ab31-dd1b94ef866c Garantie gaskookplaat Naam van de klant LISELOTTE POELEMANS Klantreferentie Factuurnummer: Fgv 2020104469 Beschijving van de klacht Beste, Ik haalde 21 oktober 2020 bij jullie een... Ticket reference: d7252db0-6b67-4408-8a1d-8ad6b20a3843

Doorgestuurd naar onze advocaten 29 oktober 2020

L. P.

aan: Test Aankoop

29/10/2020
Dit antwoord is privé

Elektro Lommelen

aan: L. P.

29/10/2020

Online bekijken en antwoorden [s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMDRhOTk0ODgtNzBmZS00OTc2LWE3YTItNTBkZTRkZjE3Y2QzIiwidGlja2V0X2lkIjo5MDk1NzIzLCJleHAiOjE2MTE5MTMyNzF9.aExNRlo974TzyxLLI2qjEViSik-wXNzjkVxBSf-q35Aandticket_id=9095723andgid=15872]   LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV 29 Oct 2020 Beste klant, we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snel als mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks of meerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in de spambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen 9-17h. Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling, herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mail afgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status of opvolging van uw online aankoop. Uw ticket nummer is 9095723 Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoon antwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN en ANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowieso niet behandeld. Met vriendelijke groeten Het support-team van Elektro Lommelen ------------------------------------------------- Cher client, Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plus rapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traiter votre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pas répéter votre meme question quotidiennement tous les jours ou plusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier se retrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi au vendredi de 9h à 17h. Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange, réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujours traitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donner aucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne. Votre numéro de billet est 9095723 Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujet de votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail en utilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE. Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autres questions ne sont pas traitées de toute façon. Bien à vous. L'équipe de Lommelen ------------------------------------------------- Turnhoutsebaan 166 2390 Oostmalle www.elektrolommelen.be www.mhk-lommelen.be   ONBEKEND - 29 Oct 2020 [:test-aankoop.be] LISELOTTE POELEMANS heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01081136-71 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform [:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 3b7d1df9-3f4d-4516-ab31-dd1b94ef866c De klacht vanLISELOTTE POELEMANS Garantie gaskookplaat Naam van de klant LISELOTTE POELEMANS Klantreferentie Factuurnummer: Fgv 2020104469 Beschijving van de klacht Beste, Ik haalde 21 oktober 2020 bij jullie een nieuw bestelde gaskookplaat af van het merk Siemens. Deze bleek beschadigd te zijn. Ik heb reeds contact gehad met jullie via email waarbij me meegedeeld werd dat ik maar 24 uur garantie zou hebben. Wat niet kan. Hierbij heb ik u ook... Ticket reference: 04a99488-70fe-4976-a7a2-50de4df17cd3

L. P.

aan: Test Aankoop

09/11/2020
Dit antwoord is privé