back

Problemen met levering en service van Meubelen Gova

GOVA MEUBELEN Hoogveldweg 95, LIER
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. V.

aan: GOVA MEUBELEN

26/10/2020

Beste, Ik stuurde 14/10 volgende klacht naar de algemene mailbox. " Beste, Ik heb eind mei bij jullie volgende bestelling geplaatst met leveringsdatum eind juli en +/- 8 weken (wat op eind juli zou uitkomen). Ik heb speciaal zo vroeg mogelijk besteld, zodat ik niet zou moeten kamperen of met dubbele kosten zou zitten. Nu is het half oktober en is het nog steeds "deze worden in het kort geleverd, moest je voor eind oktober niets horen bel dan zeker nog eens terug." Eigenlijk gewoon hetzelfde dat 2 weken geleden verteld werd, behalve nu eind oktober ipv half oktober. We zijn ondertussen 20 (twintig!) weken verder sinds de bestelling en ik ben het echt wel beu. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden of er al dan niet een ladderlift nodig zou zijn. De verkoper had gevraagd om een foto te sturen van de gevel, zodat hij kon zien of een ladderlift nodig was. Deze foto heb ik direct gestuurd. Hier kreeg ik geen antwoord op. 2 weken geleden moest er dan ineens de afstand van de gevel tot de straat ook doorgestuurd worden. Dit is ook gebeurd. Nog steeds geen antwoord. Ik ben echt niet te spreken over jullie service. Na twintig weken nog geen levering, en dat zal dus al zeker 22 weken worden vooraleer hier iets staat. Of jullie een ladderlift zullen voorzien (en dus extra kosten) is nog altijd niet duidelijk. Bedankt om zo snel mogelijk een duidelijk plan qua levering en plaatsing door te geven en een voorstel ter compensatie van mijn geleden schade. " Op 15/10 was het dan ineens wel mogelijk om een datum van levering en plaatsing vast te leggen. Er werd woensdag 4/11 voorgesteld. 23 weken na bestelling... Over een ladderlift wel nog geen duidelijkheid. Ik heb speciaal nog even gewacht om u kans te geven om nog met een compensatie over de brug te komen, aangezien u dit misschien met iemand moet bespreken. Op 26/10 heb ik nog steeds geen communicatie ontvangen over een compensatie. Ik neem dus aan dat jullie dit gewoon negeren en hiervoor zelfs geen moeite doen. Dit belooft ook veel goeds voor eventuele service na de levering. Ik zal dus volgende compensatie voorstellen: - Eventuele ladderlift gratis - Levering gratis - korting van €300 om mijn dag dat ik niet kan werken (die ik voor 1/10 niet nodig had gehad) te compenseren, want de levering en de plaatsing zal mij niet in staat stellen om van thuis te werken. Bedankt om dit wel serieus te nemen.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

B. V.

aan: GOVA MEUBELEN

30/10/2020

Beste, Bedankt voor het telefonisch contact waaruit blijkt dat jullie openstaan om toch al een compensatie te voorzien door gratis ladderlift. Dit is voor mij al een kleine stap in de goede richting. Toch vind ik dat jullie met meer over de brug moeten kunnen komen. Ik weet dat het moeilijke tijden zijn voor iedereen. Daarom vind ik juist dat jullie de mensen die in deze tijden wel wilden investeren net moeten bedanken. Graag via mail bevestiging van verdere compensatie of uitleg waarom jullie vinden dat dit goed genoeg is. Nog eens even mijn geleden schade uitleggen: - 15 extra weken moeten wachten met minimale communicatie van jullie kant. Telkens gewoon het probleem 2 weken vooruitschuiven zonder deftige uitleg. Hierdoor kan ik geen planning maken. - Ik ben zelfstandige, door de covid moeilijkheden had het voor mij mogelijk geweest om zonder problemen voor 1 oktober (en dat was nog 8 weken na de oorspronkelijke levertermijn) de levering en plaatsing te kunnen regelen zonder inkomenverlies. Nu moet ik een dag verlof inplannen omdat ik niet met volle verstand van thuis zal kunnen werken. - Ik kan al 2 maanden geen volk ontvangen aangezien ik geen eet- en woonkamer heb. Ik slaap al 2 maanden op een matras op de grond. Ik heb dit al met de juridische dienst van Test aankoop besproken en indien nodig verder escaleren. Nog even mijn oorspronkelijke vraag van compensatie herhalen voor jullie gemak: - ladderlift gratis (OK) - €300 tegemoetkoming (dit is lager dan mijn dagtarief en nog geen 10% van de gehele kost, dus zeker niet overdreven) - levering gratis Alvast bedankt om hier zo spoedig mogelijk op te reageren.