Oostappen vakantiegroep

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

l. v.

aan: Oostappen vakantiegroep

26/10/2020

Beste , ik heb een vakantie geboekt bij het Prinsenmeer in NL , via oostappen . er zou blijkbaar een dubbele boeking gebeurd zijn waar ze pas achterkwamen toen ik weg was . Tijdens ons verblijf was er iemand verdronken , waardoor we 2 van de 3 dagen niet hebben kunnen zwemmen.(heel spijtig , maar onze vakantie was betaald ) Toen we thuis aankwamen belde ze me na een week op dat er een dubbele boeking was , en of ik die nog ging betalen. Ik heb hun gezegd dat ik vorige week aanwezig was in het park , dat dit betaald was en dat ik mijn vakantie niet dubbel ga betalen wat logisch is toch ? Nu blijven ze me mailen dat ik die dubbele boeking ook moet betalen? Dit vind ik echt geen service , ik ga naar daar om te ontspannen en relaxen , wij komen toe in een vuile caravan die pas na 1 dag komen poetsen zijn en dan blijven ze me bellen en mailen om een dubbele boeking te betalen ? ik ga dit niet betalen en ik vind dit niet kunnen.. Ik heb betaald voor wat we hebben gehad en dat is het .

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

Oostappen vakantiegroep

aan: l. v.

26/10/2020

Beste, Er is al meerdere malen aangegeven dat mevrouw meerdere reserveringen heeft gemaakt via Free time company en via Bungalow specials. Ons antwoord is dan ook hetzelfde als wat er meerdere malen aan mevrouw is doorgegeven. Deze reserveringen zijn ook allemaal aan haar bevestigd. Wij hebben niet gebeld met het verhaal dat er dubbel is gereserveerd aangezien het vaker het geval is dat gasten meerdere accommodaties reserveren en als dit apart wordt gedaan zien wij niet dat het dezelfde gasten zijn. Mevrouw reserveert zelf bij 2 touroperators en is hier zelf verantwoordelijk voor. Mevrouw geeft aan dat het logies is dat ze niet betaald als er geen gebruik van is gemaakt maar dit is niet logies aangezien wij accommodaties vrijhouden en volgens de boekingsvoorwaarden komen er bij een no-show ( niet komen ) de volledige kosten berekend. Dit staat ook duidelijk in de boekingsvoorwaarden waar mevrouw mee akkoord is gegaan bij het reserveren. Met vriendelijke groet, Afdeling debiteuren Oostappengroep Vakantieparken