back

Boa decanter besteld betaald en nooit ontvangen

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. P.

aan: Pepllo

26/10/2020

Beste, Op 08/07/2020 bestelde ik een cadeautje voor een vriend , het was een Boa decanter . Ik betaald het artikel diezelfde avond met mijn MasterCard . Op 13/07/2020 krijg ik een mail waarin vermeld word dat mijn bestelling onderweg is , en er is een track en tracé code bij waarmee ik mijn bestelling zou kunnen volgen. Wanneer ik echter die code aanklik, kom ik op de site van lapostefr.fr en krijg daar in het rood de melding dat deze track en tracé code niet geldig is . Daarom schrijf ik verschillende mails Nr Pepplo, vanop hun website ( waar ik helaas geen copies van heb) waar ik telkens vermeld dat de track en tracé code niet bestaat en of ze het willen nakijken . Tot op de dag van vandaag, heb ik nog steeds geen antwoord gehad , ben ik wel €163,94 kwijt en heeft mijn vriend het artikel ook nooit ontvangen . Kunnen jullie me hier soms even bij helpen aub ? Met vriendelijke groeten, Marijke Peeters Zeelaan 66 8380 LISSEWEGE 0470893448

Gewenst oplossing

  • Levering of terugbetaling