back

oplichterij - foute producten geleverd - geen feedback via contactgegevens op de site

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. B.

aan: Grandado.com

26/10/2020

Beste, we hebben USB oplaadbare LED verlichting - 4 stuks - besteld en betaald. Echter hebben we 4 stuks ontvangen waar er 6xAAA batterijen in moeten gestoken worden en dat hebben we niet besteld. We hebben hier ook al een aparte mail voor gestuurd met foto als bewijs naar info@grandado.com. We vragen feedback inzake retour en terugstorting van ons geld. Grandado reageert niet. Kunnen ze wel garanderen dat de correcte goederen alsnog kunnen worden geleverd? Het retourformulier kan niet opgeladen worden. Op verstuurde mails ontvangen we een algemeen overzicht met links waar we niets mee zijn. Wanneer je een vraag wil deponeren via de online klantendienst of via hun link vraagt op je terug te bellen, krijg je een foutmelding als je op 'verzenden' duwt. We hebben foute goederen geleverd gekregen terwijl wij iets anders besteld hebben en correct hebben betaald. Wij verwachten dan ook een correcte afhandeling! We begrijpen niet dat als er al zoveel klachten van deze firma zijn, deze nog steeds als actief staat en dus dagelijks mensen oplicht!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 85,56
  • Vervanging