back

Bestelling nooit aangekomen, terugbetaling ook niet.

COOLBLUE 28 Borsbeeksebrug , Gebouw 5 , Antwerpen
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. P.

aan: COOLBLUE

26/10/2020

Beste, Op 16 oktober 2020 heb ik 2 bestellingen geplaatst, met volgende bestel nummers: 47594088 en 47594247 Elk van deze artikellen koste €115. Deze gingen normaal aankomen op 17 oktober, dit is niet gebeurd, ik kon deze dan afhalen maandag 19 oktober op het lokaal postpunt, resultaat: geen pakketten aanwezig, ik heb de eerst volgende dagen ook langs geweest met nodige vervoers onkosten daar bij, geen pakketten, dus ik vraag een terug betaling aan, en deze blijft maar op zich wachten, nu bieden ze mij één van de twee bestelde artikels terug aan, ik weiger en vraag terugbetaling van de TWEE bestelllingen. Geen gehoor meer ontvangen van COOLBLUE. Dit gaat over 230€ + onnodige vervoerskosten naar postkantoor in COVID TIJDEN! (terwijl ik het op mijn THUIS adres laat leveren bij de bestelling.)

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 230,00
  • Schadevergoeding

Berichten (4)

K. P.

aan: COOLBLUE

27/10/2020

Ik krijg e-mails aan van CoolBlue dat ik documenten moet tekenen en terug sturen voor mijn geld te ontvangen? Zo werkt het toch allemaal niet? Ondertussen zijn we nog geen stap verder.

Doorgestuurd naar onze advocaten 27 oktober 2020

K. P.

aan: Test Aankoop

27/10/2020
Dit antwoord is privé

COOLBLUE

aan: K. P.

27/10/2020

Beste klant, Bedankt voor je bericht. Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice. We gaan ervoor zorgen dat je binnen de 24 uur reactie krijgt. Beloofd. Bedankt voor je geduld!

COOLBLUE

aan: K. P.

27/10/2020

Goedemorgen Kenny, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend voor je dat je pakketten nooit zijn aangekomen en je deze ook niet kon afhalen in het postkantoor. Omdat de pakketten nog niet terug zijn bij ons, kunnen we je nog niet van een terugbetaling voorzien. Daarom hebben we je voorzien van twee pakketkwijtverklaringen. Als je deze beide ondertekend naar ons terugstuurt, kunnen we je voorzien van een terugbetaling. Kun je dit voor ons in orde brengen? Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Glenn van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message --- On October 27, 2020, 9:02 :AM GMT+1 klantenservice@coolblue.be