Je klacht:

K. V.

aan: GOTOGATE

26/10/2020

Betaling refund niet correct terugbetaald: - ik boekte in maart een reis bij TUI via GOTOGATE, betalingsbewijs met VISA kaart kan bezorgd worden alsook het boekingsbewijs - bij de annulatie door TUI zelf van de heenreis omwille van corona beloofde TUI een refund (mail bewijs ook te mogelijk te bezorgen). - ik maakte begin augustus een afspraak bij TUI Mortsel om te laten nakijken of deze betaling zeker op mijn VISA-kaart nummer zou gebeuren. Mevrouw keek dit na en bevestigde dat alles op mijn naam stond en dus ook daar betaald zou worden. - Helaas; na drie maanden wachten blijkt nu dat deze betaling is op 6-8-20 gebeurd bij GOTOGATE die op hun beurt niet bereikbaar zijn en niets doorstorten aan de klant die betaald heeft. - OOk TUI zelf zegt niets te kunnen doen omdat de klant 'GOTOGATE' is en niet ik dus zij zijn 'in orde' - Besluit: TUI beloofde geld aan mij (via mail en live contact) terwijl ze refund storten op een andere rekening en GOTOGATE krijgt onterecht twee keer geld: één keer van mij en één keer van TUI. - GOTOGATE betaalt niets terug, reageren op geen enkele mail en zijn telefonisch niet bereikbaar (antwoordapparaat zegt dat ze teveel oproepen krijgen en daardoor enkel via mail bereikbaar zijn maar ook hier geen enkele reactie) - Is het aub mogelijk dat TUI het geld terugvraagt aan GOTOGATE en dit aan de echte betaler (aan mij dus :-)) bezorgt? Alvast bedankt voor het proberen. Vriendelijke groeten, Karolien Vandevoordt

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 539,98

Berichten (6)

GOTOGATE

aan: K. V.

26/10/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

K. V.

aan: GOTOGATE

26/10/2020

Beste, de link naar jullie website in het vorig bericht werkt niet. Ik kan het contactformulier helaas niet invullen. Ik probeerde dat ook eerder al via jullie website. Is het aub mogelijk het contactformulier door te sturen? Of de correcte URL volledig door te mailen? MVG, Karolien Vdv

K. V.

aan: GOTOGATE

12/11/2020

Beste, via zeer veel omweg vond ik uiteindelijk het klachtformulier van Gotogate dat met de post naar Zweden moest opgestuurd worden.. Aangezien mailverkeer veel effciënter is, mailde ik foto’s van het ingevulde formulier, aangevuld met andere bewijzen. Helaas geen reactie van Gotogate..

GOTOGATE

aan: K. V.

12/11/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

K. V.

aan: GOTOGATE

13/11/2020

Beste, prettig dat u steeds dezelfde (automatische) mail stuurt waarin info staat die niet klopt. Ik heb wel een ingevuld complaintformulier opgestuurd. Als jullie dit niet lezen, is er uiteraard niets geregistreerd... Ik kijk er naar uit dat jullie me gaan helpen. Mvg, Karolien Vdv

GOTOGATE

aan: K. V.

13/11/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate