back

Toestel werkt onbehoorlijk slecht

PHILIPS Tweestatioinsstraat 80, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. G.

aan: PHILIPS

26/10/2020

Beste, Ik kocht ongeveer 2 maanden geleden via bol.com een nieuwe koptelefoon omdat ik het beu was dat mijn zogenaamde "slimme" koptelefoon van Philips, ondanks het draagcomfort toch niet meer fijn was om te gebruiken: hij valt namelijk telkens de TV wat stiller gaat of er enkele seconden geen geluid op TV is, gewoon uit (het gaat om het toestel Philips SHD8850/12). Ik koos omwille van het feit dat de koptelefoon wel goed zit, terug voor Philips maar dan voor een zogenaamd "dom" systeem, waarbij het niet uitmaakt hoe luidt de TV staat en hoeveel seconden er geen klank vanuit die TV komt. Nu heb ik vanavond eerst de nieuwe hoofdtelefoon opgeladen en vol verwachting aangesloten op mijn TV. Tot mijn grote verbazing en teleurstelling werkt deze koptelefoon nog veel slechter. Het draagcomfort is anders maar even goed maar op deze koptelefoon heb ik constant ruis. Ik heb de twee kanalen uitgeprobeerd maar bij allebei krijg ik hetzelfde probleem. Ik vind het echt niet kunnen dat een toestel van 54 euro een dusdanig slechte kwaliteit heeft.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 53,91

Berichten (1)

PHILIPS

aan: A. G.

28/10/2020

Beste Annemie Galciia, Bedankt voor uw bericht en wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw headset, gelieve contact op te nemen met onze audio afdeling op: 040 8080 334 ik heb helaas geen mail adres van hen vandaar dat ik dit ook niet heb doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Nathan Philips consumer care --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00Dw0Cp29._5005I9KERq:ref