back

INGEBREKENSTELLING TERUGBETALING

KREFEL Steenstraat 44, HUMBEEK

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. P.

aan: KREFEL

25/10/2020

Geachte Met dit schrijven stel ik Krefel nv in gebreken i.v.m. de terugbetaling na herroeping van mijn click&collect bestelling 36583440-1 d.d. 23.08.2020 die ik volledig betaald heb. Na mijn herroeping en terugzending van het artikel op 02.09.2020 heb ik op 17.09.2020 een bevestiging ontvangen dat het reeds betaalde bedrag terug wordt betaald. Volgens jullie algemene voorwaarden art.6.5. wordt het artikel binnen een termijn van 30 dagen terug betaald op het bankrekeningnummer vermeld in de herroepingsaanvraag! We zijn ondertussen al 2 maanden verder en nog steeds heb ik het boven vermelde saldo niet ontvangen op het vermelde bankrekeningnummer van mijn herroeping!! Ondertussen heb ik al 3 maal telefonisch contact gehad met jullie klantendienst zonder enige plausibele verklaring te krijgen en dus zonder resultaat waarom het bedrag nog steeds niet gestort is!! Hiermee vraag ik nogmaals het reeds betaalde saldo binnen de 5 werkdagen te storten anders zie ik mij genoodzaakt met dit dossier verder naar de rechtbank te stappen! Alvast bedankt voor een vlotte opvolging!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 449,00

Berichten (2)

KREFEL

aan: P. P.

25/10/2020

Beste Klant, Bedankt voor jouw mail en vertrouwen in Krefel. Door de corona crisis kan het antwoord op jouw vraag langer op zich laten wachten dan in normale omstandigheden. Ook de levering van onze pakketjes duurt om dezelfde reden langer dan voorzien. Alvast onze excuses voor dit ongemak. Wist je dat je op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen? Het volstaat dat je onderaan op veelgestelde vragen klikt. Heb je een pakketje besteld en dit niet ontvangen binnen de 5 dagen na jouw bestelling? Stuur ons dan een afzonderlijke mail. Mails met vragen over leverstatussen van Bpost, waarvoor deze datum niet is overschreden, zullen niet worden beantwoord. Is jouw toestel defect? Voor herstellingen binnen- of buiten garantie kan je, omwille van de corona crisis, tijdelijk niet in onze winkels terecht. Om je toch een goede service te bieden, vragen wij om jouw herstelling op volgende wijze aan te melden: - ON-SITE: herstelling aan huis van grote toestellen en TV's groter dan 40 via s:www.krefel.be/nl/reparaties - CARRY-IN: kleine toestellen, te verzenden naar onze dienst na verkoop, via Bpost of andere pakkeiensten. 1.Vul dit hersteldocument in: s:help.krfl.be/nl/article/mijn-toestel-is-defect-d6p3p7/ 2. Maak een verzendlabel aan via s:www.goedkooppakket.be/ naar Krefel dienst na verkoop, Steenstraat 44 1851 Humbeek. 3. Steek een kopie van jouw aankoopbewijs samen met de ingevulde herstelbon bij jouw zending. 4. Toestel goed inpakken in een stevige doos en bezorgen aan de gekozen pakkeienst. Wat kost mijn herstelling? Indien je herstelling onder de voorwaarden van de fabrieks- of verlengde garantie valt, heb je geen kosten. Meer info: s:www.krefel.be/nl/garantie Voor herstellingen buiten garantie, bezorgen wij jou een bestek. Na jouw akkoord en betaling via overschrijving voeren wij de herstelling uit. Hoe lang duurt mijn herstelling? Wij nemen jouw herstelling in behandeling en bezorgen deze terug via Bpost binnen een termijn van 3 a 4 weken. Met vriendelijke groeten, Krefel Customer Happinness Team Cher Client, Nous vous remercions pour votre mail et pour votre confiance témoignée en notre firme. La réponse à votre question peut etre retardée da» à la crise du Corona. Cela va de meme pour la livraison des commandes. Nous nous excusons d'avance pour ces inconvénients. Le saviez-vous que vous pouviez trouver les réponses aux questions les plus posées sur notre site web www.krefel.be ? Cliquez sur « Foire aux questions » en bas de la page. Si votre colis n'est pas livré endéans les 5 jours après avoir passé votre commande, veuillez nous contacter par mail. Les questions concernant les retards chez Bpost dont la date limite n'est pas dépassée, ne seront pas répondus. Appareil défectueux ? Pour des réparations sous garantie ou hors garantie, il n'est pas possible de se rendre dans nos magasins suite aux circonstances dues au corona. Afin de vous offrir le meilleur service, nous vous proposons deux options afin de pouvoir réparer vos appareils -ON-SITE pour la réparation des appareils gros blancs, veuillez faire la demande sur s:www.krefel.be/fr/reparations - CARRY-IN Pour la réparation des appareils petits électro, veuillez envoyer votre appareil à notre service après-vente par la poste 1.Veuillez complétez ce formulaire: s:help.krfl.be/fr/article/mon-appareil-est-defectueux-1yp8llm/ 2.Créez une étiquette d'envoi via s:www.goedkooppakket.be/ pour Krefel, SAV, Steenstraat 44 , B-1851 HUMBEEK. 3.Ajoutez un duplicata de votre bon d'achat ensemble avec le formulaire complété. 4.Emballez l'appareil dans un carton solide et déposez-le au service de colis de votre choix. Quels sont les frais pour la réparation ? Si les dégâts à votre appareil sont couverts par la garantie du fabricant, il n'y aura pas de frais. Pour plus d'informations s:www.krefel.be/fr/garantie Pour les réparations hors garantie, nous vous enverrons un devis. Après votre accord et paiement par virement, la réparation pourra s'effectuer. Quel est le délai de la réparation ? Nous nous chargeons de la réparation de votre appareil et vous le recevrez de retour avec Bpost dans un délai de 3 à 4 semaines. Sincères salutations, Krefel Customer Happinness Team In response to: Klacht - INGEBREKENSTELLING TERUGBETALING - (CPTBE01080338-49) klachtenbox to: customercare 25/10/2020 15:45

KREFEL

aan: P. P.

29/10/2020

Beste meneer , Bedankt voor je email. De terugbetaling is overgemaakt naar de betreffende afdeling, u zult de terugbetaling spoedig zien verschijnen op uw bankrekening Vriendelijke groeten, Carmen Customer Happiness Teammember