back

Herstelling en Service lopen helemaal mis

PHILIPS Tweestatioinsstraat 80, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. H.

aan: PHILIPS

24/10/2020

Ons Espressotoestel EP3246/70, gekocht in december 2019 spuit op 24 augustus plots stoom in alle richtingen in plaats van door het melkkannetje... gedaan met latte's te drinken. Via de website een serviceaanvraag ingediend, verzendbonnen gekregen, toestel opgestuurd. Op 23 september krijgen we het toestel terug, het zou gemaakt zijn, maar het probleem is nog EXACT hetzelfde, we krijgen nog wat tips, er wordt nog eens een nieuw melkkannetje verstuurd, maar op 30 september wordt gevraagd het toestel nog eens in te pakken en te verzenden voor herstelling. Op 15 oktober krijgen we ons toestel terug, de melk schuimt nu wel mooi op, maar de koffie loopt er langs onder uit... Nog steeds geen koffie dus. Opnieuw contact met de klantendienst... Op 19 oktober krijgen we bevestiging dat ons een nieuw toestel bezorgd zal worden, waarvoor dank, maar hiervoor moet ik eerst het serienummer van het nieuwe toestel doorgeven.... hier klopt iets niet. 3x bevestiging gevraagd van deze situatie, maar nog steeds geen oplossing. In de laatste mail lijkt het dat we ons toestel nu voor een derde maal zullen moeten opsturen alvorens een nieuw toestel geleverd kan worden.... maar nog steeds hebben ze het serienummer van het nieuwe toestel nodig??? Nog altijd geen vervanging op komst dus. Kan er nu eindelijk iemand ons écht helpen, we zijn vandaag exact 2 maanden verder. Video's van alle defecten beschikbaar

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 539,00
  • Vervanging

Berichten (2)

K. H.

aan: PHILIPS

26/10/2020

Dit weekend hebben jullie medewerkers dan toch ontdekt dat er geen sprake is van een nieuw serienummer, en dat het serienummer dat nog 3x bevestigd werd, en sinds 24 augustus in jullie systeem zit het enige echte is. Wél is er om één of andere reden een nieuw dossier geopend (60-0023166324) hoewel 60-0022742282 duidelijk nog niet afgesloten is. Onder het mom van een omruiling werden verzendlabels aangemaakt voor een 3e reparatie... met alle respect, ik heb 0% vertrouwen meer in jullie reparatieservice, waarom een 3e maal opsturen als het de vorige 2x niet lukte. Mag ik aandringen op een snelle oplossing? Eindelijk? Het kan gebeuren dat er iets kapot gaat of mis loopt, maar neem daar dan ten minste de verantwoordelijkheid voor.

K. H.

aan: PHILIPS

12/11/2020

Enige reactie? We zijn ondertussen weer 14 dagen verder, en het enige wat jullie verwachten is dat ik een derde maal het toestel terugstuur voor reparatie... vertrouwen volledig weg.