KREFEL Steenstraat 44, HUMBEEK
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. N.

aan: KREFEL

19/10/2020

Beste, In Juli bestelden wij een keuken bij Krefel Keuken Brugge, bij verkoper Let C. Vorige week is geleverd met problemen en onberekende meubel en oven , ook verkeerd gelopen bij montage , kraan lekte op nieuwe meubel , wat waterschade geeft opgelopen , opmerking van installateur op vraag van of u dit gaat in orde brengen : Ik doe niks , contacteer KREFEL ... Wat ook mis is verkeerde dampkap geleverd zonder koolstoffilters ... Terwijl dampkap zonder afvoer besteld . Bij contacteren van installateur of dit normaal is dat hij dit installeert zonder dit te melden, zijn we op racistische manier uitgescholden : zie screenshots van gesprek . Hierbij ook link naar fotos en videos van waterlek . https://www.dropbox.com/sh/8z3lrubw3taq9kd/AACIdJJMIymHMQ3qdostQGtSa?dl=0 Bij bezoek aan Krefel Brugge , met al deze problemen , antwoord was , wij gaan proberen in orde te doen , zonder datum ... Op mails antwoord Let C, ook niet volledig . Wij hebben een volledige keuken besteld , half gekregen en nog racistische installateur gekregen die niet mee werkt , en schade geeft veroorzaakt ! Wij willen graag een vergoeding , en wij zullen ons niet zo maar laten behandelen op racistische manier ... AAP , leer nederlands voor dat je baas speelt : Wij zijn klant ! Installateur: Callens Dieter 0496 42 40 06

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 3000,00
  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding
  • Vervanging
  • Herstelling

Berichten (4)

Doorgestuurd naar onze advocaten 20 oktober 2020

KREFEL

aan: D. N.

26/10/2020

Geachte Heer Nelogov, Wij ontvingen uw klacht van 19 oktober jongstleden in goede orde en informeren u dienaangaande Met spijt vernemen wij dat er tijdens en na de plaatsing van uw keuken een conflict ontstaan is tussen u en de keukenplaatser. Onze interne diensten hebben onmiddellijk het nodige ten opzichte van de plaatser ondernomen en wij volgen dit verder volledig op teneinde zulk voorval in de toekomst te vermijden. Wij verontschuldigen ons voor het opgelopen voorval, dit geheel buiten onze wil. De dienst na verkoop heeft onmiddellijk het nodige ondernomen en de benodigde stukken in bestelling gezet om de afwerking van uw keuken zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren. Zodra wij de benodigde informatie hiervan hebben, brengen wij u per kerende hiervan op de hoogte. Wij hopen u met voormelde informatie van dienst te zijn en wensen ons te verontschuldigen voor het opgelopen ongenoegen. U een goede ontvangst toewensend van dit schrijven, verblijven wij, Geachte Heer Nelogov, met beleefde groeten. Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards Customer Care 02/255.00.10 Steenstraat 44 - Industrie zone 4 't Sas - 1851 GrimbergenHumbeek keukenscuisinessav@krefel.be

D. N.

aan: Test Aankoop

26/10/2020
Dit antwoord is privé

D. N.

aan: Test Aankoop

26/10/2020
Dit antwoord is privé

D. N.

aan: Test Aankoop

19/11/2020
Dit antwoord is privé