back

E-Dreams volledig onbereikbaar, reageert niet, terugbetaling wordt niet gedaan

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. v.

aan: eDreams

19/10/2020

Ik heb in dec 2019 vliegtickets geboekt en betaald voor in totaal €1038,37 vanuit Amsterdam naar Pula (kroatie) Easyjet U27955 op 1 juli 2020 en retour op 14 juli via Croatia airlines (OU 454). De terugvlucht werd door de luchtvaartmaatschappij gecanceld half juni. niemand te bereiken, uiteindelijk vakantieverblijf om moeten boeken naar Frankrijk, en terugbetaling vleigreis aangevraagd. E-dreams laat in de app weten dat het in behandeling is, maar ze zijn onbereikbaar, reageren nergens op de alle klantencontact punten zijn afgesloten. De klachten zijn immens! Het zijn oplichters die geld incasseren maar niet terugbetalen. Navraag maatshappij leerde mij dat zij al aan E-dreams hebben terugbetaald in juni (!) en ik via E-dreams enkel kan terugclaimen. kijk ook maar eens op: https://nl.trustpilot.com/review/www.e-dreams.com Hartelijke groeten, Tim van Oosterhout.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 684,10
  • Schadevergoeding
  • Excuses, en vergoeding van de extra kosten die ik heb moeten maken door omboeken en autokosten! Ruim € 680,-

Berichten (3)

T. v.

aan: eDreams

27/10/2020

Waar blijft jullie reactie???

T. v.

aan: eDreams

04/11/2020

Schaamteloos.... en wederom blijft elke reactie uit. Ik heb in december 2019 betaald, jullie hebben in juni de reis gecanceld. Waar blijft mijn restitutie? Jullie zijn onbereikbaar op alle kanalen en het aantal klachten is ongelofelijk!

T. v.

aan: eDreams

21/11/2020

En weer niks? Serieus? Ik ben klant, wacht al maanden op mijn geld en jullie blijven onbereikbaar. Dit is niets meer en minder dan pure oplichting. Ondertussen heb ik een aardig dossier en zal ik ook alle kosten in tijd en wettelijke rente gaan vorderen. En de juridische kosten die ik moet maken. Het feit dat jullie nergens op reageren maakt mijn zaak alleen maar sterker.