Promoties nieuwaanbod vs trouwe klant

Test-Aankoop 13 Hollandstraat, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • D. V. Aan Test-Aankoop

    Ik ben reeds jarenlang klant, en stel regelmatig (halfjaarlijks/jaarlijks) vast dat men nieuwe promo's doet voor nieuwe abonnees. Ik snap dat men mensen met interessante voorwaarden over de schreef wil trekken. Als trouwe klant zou ik eigenlijk ook wel een financiële beloning willen in mijn abo prijs ....maar wat gebeurt er : 1 interessante promo, je wordt klant, je blijft jarenlang lid: men tracht je extra services te upsellen (vb ta connect zeker 4-5 keer pogingen)...en dan jaarlijks nieuwe acties, waarom beloont men deze trouwe klanten niet met vb. prijsreductie systeem, vb 1 kaar klant (met promoties, 2e jaar zonder promo, 3e jaar 5% korting, 4e kjaar 10 % korting, etc. tot een bepaalde bodem die dicht in de buurt licht van de nieuwe actieprijs zonder kado bijv 60% prijs als bodem. Nu verplicht men mij mijn lidmaatschap op te ezggen en opnieuw over x maanden opnieuw klant te worden om van de acties te genieten. Ik vind dit ook geen fair principe. Graag jullie reactie en ik ben niet de enige met dit (ik ken familieleden die om die reden hun contract volledig hebben opgezegt en principiëel geen klant meer zijn)...Ik wil gerust een consumentenorganisatie ondersteunen, maar niet mij voelen als een bedrogen/financiëel niet gerespecteerde trouwe klant.... Dirk Verstraete

    Omschrijving van uw klacht

    Ik ben reeds jarenlang klant, en stel regelmatig (halfjaarlijks/jaarlijks) vast dat men nieuwe promo's doet voor nieuwe abonnees. Ik snap dat men mensen met interessante voorwaarden over de schreef wil trekken. Als trouwe klant zou ik eigenlijk ook wel een financiële beloning willen in mijn abo prijs ....maar wat gebeurt er : 1 interessante promo, je wordt klant, je blijft jarenlang lid: men tracht je extra services te upsellen (vb ta connect zeker 4-5 keer pogingen)...en dan jaarlijks nieuwe acties, waarom beloont men deze trouwe klanten niet met vb. prijsreductie systeem, vb 1 kaar klant (met promoties, 2e jaar zonder promo, 3e jaar 5% korting, 4e kjaar 10 % korting, etc. tot een bepaalde bodem die dicht in de buurt licht van de nieuwe actieprijs zonder kado bijv 60% prijs als bodem. Nu verplicht men mij mijn lidmaatschap op te ezggen en opnieuw over x maanden opnieuw klant te worden om van de acties te genieten. Ik vind dit ook geen fair principe. Graag jullie reactie en ik ben niet de enige met dit (ik ken familieleden die om die reden hun contract volledig hebben opgezegt en principiëel geen klant meer zijn)...Ik wil gerust een consumentenorganisatie ondersteunen, maar niet mij voelen als een bedrogen/financiëel niet gerespecteerde trouwe klant.... Dirk Verstraete

    Gewenste oplossing

    Oplossing voor alle lange termijnleden

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)