NOVASOL


Deze klacht is Publiek

  • S. D. Aan NOVASOL

    Beste, Ik boekte bij uw bedrijf Novasol een groepsvakantiewoning voor de komende herfstvakantie. Het was de bedoeling daar met het ganse gezin (10 volwassenen en 10 kinderen) te verblijven als geschenk voor hen. Door de laatste coronamaatregelen is het echter verboden om met een groep op vakantie te gaan. Zeker omdat het gaat over 5 gezinnen die niet onder hetzelfde dak wonen. Op mijn vraag (mail van 11/10) naar herboeking weigert u in te gaan. Volgens uw annulatievoorwaarden kan dat enkel tot 40 dagen voor de vakantie. Maar toen was er nog geen verbod door de overheid en leek alles nog te kunnen doorgaan. Corona en het verbod van de overheid ziet u niet als uitzonderlijke reden of heirkracht . De gevolgen hiervan verhaalt u volledig op mij: een huurprijs van bijna 1000 euro voor een woning waar we maar met 2 in plaats van met 20 mensen gebruik van mogen maken. Terwijl het juist de bedoeling was om daar met z'n allen een midweek te zijn. Hoe absurd is dat?! Wij vragen geen terugbetaling van de huursom, alleen een voucher( te besteden in uw aanbod) of een herboeking naar de herfstvakantie 2021 waarbij we bereid zijn de kosten of een eventuele verhoging van de huurprijs te betalen. Wij hebben alle begrip dat dit voor uw organisatie moeilijke tijden zijn, maar ook voor ons is dat zo. Wederzijds begrip en redelijkheid zou toch helpen om deze moeilijke tijden te overbruggen?

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik boekte bij uw bedrijf Novasol een groepsvakantiewoning voor de komende herfstvakantie. Het was de bedoeling daar met het ganse gezin (10 volwassenen en 10 kinderen) te verblijven als geschenk voor hen. Door de laatste coronamaatregelen is het echter verboden om met een groep op vakantie te gaan. Zeker omdat het gaat over 5 gezinnen die niet onder hetzelfde dak wonen. Op mijn vraag (mail van 11/10) naar herboeking weigert u in te gaan. Volgens uw annulatievoorwaarden kan dat enkel tot 40 dagen voor de vakantie. Maar toen was er nog geen verbod door de overheid en leek alles nog te kunnen doorgaan. Corona en het verbod van de overheid ziet u niet als uitzonderlijke reden of heirkracht . De gevolgen hiervan verhaalt u volledig op mij: een huurprijs van bijna 1000 euro voor een woning waar we maar met 2 in plaats van met 20 mensen gebruik van mogen maken. Terwijl het juist de bedoeling was om daar met z'n allen een midweek te zijn. Hoe absurd is dat?! Wij vragen geen terugbetaling van de huursom, alleen een voucher( te besteden in uw aanbod) of een herboeking naar de herfstvakantie 2021 waarbij we bereid zijn de kosten of een eventuele verhoging van de huurprijs te betalen. Wij hebben alle begrip dat dit voor uw organisatie moeilijke tijden zijn, maar ook voor ons is dat zo. Wederzijds begrip en redelijkheid zou toch helpen om deze moeilijke tijden te overbruggen?

    Gewenste oplossing

    Een voucher of herboeking

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)