Mytrip.com PL 720, 00101 HELSINKI


Deze klacht is Publiek

  • N. D. Aan Mytrip.com

    Beste, ik boekte tickets via mytrip voor vluchten uitgevoerd door TAP-air , heen- en terugreis voorzien 12/07 en 25/07 . Omwille van gekende Covid problemen werd alles geannuleerd en heb ik een terugbetaling gevraagd ( geen voucher voor alle duidelijkheid ) . In eerste instantie wat problemen bij deze behandeling want mytrip zei dat ze toestemming moesten hebben van TAP om over te gaan tot terugbetaling terwijl TAP uitdrukkelijk zei dat de regeling hieromtrent zeer duidelijk is , nl, geboekt via mytrip is terugbetaling via mytrip !! Toen ik dit via allerlei kanalen kon duidelijk maken aan een der medewerkers van mytrip kreeg ik uiteindelijk een terugbetaling dossiernummer KBZ052 met vermelding dat ik elke 1ste en 15de van maand op de hoogte zou gehouden worden van mijn status . We zijn ondertussen een zestal maanden verder maar van mijn centjes nog geen spoor , als ik contact probeer op te nemen idem dito enkel een tweewekelijkse automatisch gegenereerde mail met volgende vermelding , Dear Nico, We would like to inform you that due to the situation with COVID-19, unfortunately the status of your refund for order KZB0S2 is still the same as previously informed – pending with the airline(s). Rest assured we are doing everything we can to expedite the process. However, due to these unprecedented times, the airline is facing massive workloads and we are unable to provide you with the exact date of when your refund will be completed. An email update regarding the status of your refund will be sent on the 1st and 15th of each month until it has been finalized. Once your refund has been approved by the airline, you will receive an email confirming it has been processed. We kindly ask that you wait for this email before trying to contact us. Please know that your request is important to us and we appreciate your continued patience and understanding during this challenging time. Your Customer Care Team at Mytrip

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik boekte tickets via mytrip voor vluchten uitgevoerd door TAP-air , heen- en terugreis voorzien 12/07 en 25/07 . Omwille van gekende Covid problemen werd alles geannuleerd en heb ik een terugbetaling gevraagd ( geen voucher voor alle duidelijkheid ) . In eerste instantie wat problemen bij deze behandeling want mytrip zei dat ze toestemming moesten hebben van TAP om over te gaan tot terugbetaling terwijl TAP uitdrukkelijk zei dat de regeling hieromtrent zeer duidelijk is , nl, geboekt via mytrip is terugbetaling via mytrip !! Toen ik dit via allerlei kanalen kon duidelijk maken aan een der medewerkers van mytrip kreeg ik uiteindelijk een terugbetaling dossiernummer KBZ052 met vermelding dat ik elke 1ste en 15de van maand op de hoogte zou gehouden worden van mijn status . We zijn ondertussen een zestal maanden verder maar van mijn centjes nog geen spoor , als ik contact probeer op te nemen idem dito enkel een tweewekelijkse automatisch gegenereerde mail met volgende vermelding , Dear Nico, We would like to inform you that due to the situation with COVID-19, unfortunately the status of your refund for order KZB0S2 is still the same as previously informed – pending with the airline(s). Rest assured we are doing everything we can to expedite the process. However, due to these unprecedented times, the airline is facing massive workloads and we are unable to provide you with the exact date of when your refund will be completed. An email update regarding the status of your refund will be sent on the 1st and 15th of each month until it has been finalized. Once your refund has been approved by the airline, you will receive an email confirming it has been processed. We kindly ask that you wait for this email before trying to contact us. Please know that your request is important to us and we appreciate your continued patience and understanding during this challenging time. Your Customer Care Team at Mytrip

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1200,87

  • Mytrip.com Aan N. D.

    Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Mytrip

    Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Mytrip

  • N. D. Aan Mytrip.com

    Geachte mytrip.com, Ik denk dat ik wel bekend ben in uw systeem daar ik iedere 1ste en 15 de van de maand volgende zelfde monotone mail ontvang nl, Dear Nico, We would like to inform you that due to the situation with COVID-19, your refund for order KZB0S2 is still pending with the airline(s). Rest assured we are doing everything we can to expedite the process. However, due to these unprecedented times, the airline is facing massive workloads and we are unable to provide you with the exact date of when your refund will be completed. An email update regarding the status of your refund will be sent on the 1st and 15th of each month until it has been finalized. Once your refund has been approved by the airline, you will receive an email confirming it has been processed. We kindly ask that you wait until this message is received before trying to contact us. Please know that your request is important to us and we appreciate your continued patience and understanding during this challenging time. Your Customer Care Team at Mytrip Met vriendelijke groeten

    Geachte mytrip.com, Ik denk dat ik wel bekend ben in uw systeem daar ik iedere 1ste en 15 de van de maand volgende zelfde monotone mail ontvang nl, Dear Nico, We would like to inform you that due to the situation with COVID-19, your refund for order KZB0S2 is still pending with the airline(s). Rest assured we are doing everything we can to expedite the process. However, due to these unprecedented times, the airline is facing massive workloads and we are unable to provide you with the exact date of when your refund will be completed. An email update regarding the status of your refund will be sent on the 1st and 15th of each month until it has been finalized. Once your refund has been approved by the airline, you will receive an email confirming it has been processed. We kindly ask that you wait until this message is received before trying to contact us. Please know that your request is important to us and we appreciate your continued patience and understanding during this challenging time. Your Customer Care Team at Mytrip Met vriendelijke groeten

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)