Elektro Lommelen Turnhoutsebaan 166, Oostmalle


Deze klacht is Publiek

  • M. A. Aan Elektro Lommelen

    Ik heb twee spoelbakken besteld. Aangezien deze producten niet in een verzenddoos toekwamen maar elk in hun eigen verpakking heb ik deze pas opengemaakt als de keuken bouwers langskwamen. Deze kwamen een paar weken laten ivbm corona. Nu blijkt dat er tijdens de verpakking in de fabriek van franke een aansluitstuk ontbreekt bij 1 van de spoelbakken. Ik heb dit gemeld maar ze willen mij dit stuk laten betalen. Ookal wijs ik op het feit dat het er normaal wel bij moet zitten.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik heb twee spoelbakken besteld. Aangezien deze producten niet in een verzenddoos toekwamen maar elk in hun eigen verpakking heb ik deze pas opengemaakt als de keuken bouwers langskwamen. Deze kwamen een paar weken laten ivbm corona. Nu blijkt dat er tijdens de verpakking in de fabriek van franke een aansluitstuk ontbreekt bij 1 van de spoelbakken. Ik heb dit gemeld maar ze willen mij dit stuk laten betalen. Ookal wijs ik op het feit dat het er normaal wel bij moet zitten.

    Gewenste oplossing

    Levering van ontbrekend stuk "overflowset angle 97/117 long telescopic tube 331139

  • Elektro Lommelen Aan M. A.

    Online bekijken en antwoorden [s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNDgzYzY2NmEtMWExYy00NTMxLWFlZGYtYzMxMGZmZTkwYmNkIiwidGlja2V0X2lkIjo5MDIyNjU5LCJleHAiOjE2MTA5MjI3OTV9.Jhgkx1FhxQ2GfUxA9U428p7yuZ49lcXigKVEdQYNVuAandticket_id=9022659andgid=15872]   LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV 17 Oct 2020 Beste klant, we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snel als mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks of meerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in de spambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen 9-17h. Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling, herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mail afgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status of opvolging van uw online aankoop. Uw ticket nummer is 9022659 Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoon antwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN en ANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowieso niet behandeld. Met vriendelijke groeten Het support-team van Elektro Lommelen ------------------------------------------------- Cher client, Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plus rapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traiter votre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pas répéter votre meme question quotidiennement tous les jours ou plusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier se retrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi au vendredi de 9h à 17h. Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange, réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujours traitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donner aucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne. Votre numéro de billet est 9022659 Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujet de votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail en utilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE. Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autres questions ne sont pas traitées de toute façon. Bien à vous. L'équipe de Lommelen ------------------------------------------------- Turnhoutsebaan 166 2390 Oostmalle www.elektrolommelen.be www.mhk-lommelen.be   ONBEKEND - 17 Oct 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van MARJOLEIN AMPE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform [:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website [:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01073465-63]. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01073465-63. Heb je vragen over ons platform? [:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 9865309d-4b41-4365-9fc6-c3a9ea39103b Onvolledige bestelling Naam van de klant MARJOLEIN AMPE Klantreferentie Factuurnummer: 122381 Beschijving van de klacht Ik heb twee spoelbakken besteld. Aangezien deze producten niet... Ticket reference: 483c666a-1a1c-4531-aedf-c310ffe90bcd

    Online bekijken en antwoorden [s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNDgzYzY2NmEtMWExYy00NTMxLWFlZGYtYzMxMGZmZTkwYmNkIiwidGlja2V0X2lkIjo5MDIyNjU5LCJleHAiOjE2MTA5MjI3OTV9.Jhgkx1FhxQ2GfUxA9U428p7yuZ49lcXigKVEdQYNVuAandticket_id=9022659andgid=15872]   LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV 17 Oct 2020 Beste klant, we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snel als mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks of meerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in de spambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen 9-17h. Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling, herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mail afgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status of opvolging van uw online aankoop. Uw ticket nummer is 9022659 Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoon antwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN en ANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowieso niet behandeld. Met vriendelijke groeten Het support-team van Elektro Lommelen ------------------------------------------------- Cher client, Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plus rapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traiter votre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pas répéter votre meme question quotidiennement tous les jours ou plusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier se retrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi au vendredi de 9h à 17h. Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange, réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujours traitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donner aucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne. Votre numéro de billet est 9022659 Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujet de votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail en utilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE. Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autres questions ne sont pas traitées de toute façon. Bien à vous. L'équipe de Lommelen ------------------------------------------------- Turnhoutsebaan 166 2390 Oostmalle www.elektrolommelen.be www.mhk-lommelen.be   ONBEKEND - 17 Oct 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van MARJOLEIN AMPE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform [:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website [:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01073465-63]. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01073465-63. Heb je vragen over ons platform? [:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 9865309d-4b41-4365-9fc6-c3a9ea39103b Onvolledige bestelling Naam van de klant MARJOLEIN AMPE Klantreferentie Factuurnummer: 122381 Beschijving van de klacht Ik heb twee spoelbakken besteld. Aangezien deze producten niet... Ticket reference: 483c666a-1a1c-4531-aedf-c310ffe90bcd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)