Problemen met bestelling mobilus S full control

Behandeld door Test-Aankoop

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • B. V. Aan PROXIMUS

    Beste, Ik probeer al meerdere uren om mijn pay go naar een mobilus S full control om te zetten, zonder succes... spel blijft maar draaien. De chatfunctie is ook niet bereikbaar “probeert u het later opnieuw”, bellen is uiteindelijk gelukt na veel wachten... zucht! Daar lieten ze weten dat er een server panne was en kunnen me verder niet helpen... order is aan het draaien maar komt nietdoor. Graag: - nakijken ofmobilus S full control werd geactiveerd? - nakijken of de web promo 12,99 euro werd geactiveerd? - graag mijn nummer terug toevoegen aan de my proximus app, om een of andere reden is die daaruit verdwenen... Dank om mij terug te bellen!

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik probeer al meerdere uren om mijn pay go naar een mobilus S full control om te zetten, zonder succes... spel blijft maar draaien. De chatfunctie is ook niet bereikbaar “probeert u het later opnieuw”, bellen is uiteindelijk gelukt na veel wachten... zucht! Daar lieten ze weten dat er een server panne was en kunnen me verder niet helpen... order is aan het draaien maar komt nietdoor. Graag: - nakijken ofmobilus S full control werd geactiveerd? - nakijken of de web promo 12,99 euro werd geactiveerd? - graag mijn nummer terug toevoegen aan de my proximus app, om een of andere reden is die daaruit verdwenen... Dank om mij terug te bellen!

    Gewenste oplossing

    Alles nakijken en correct zetten!

  • B. V. Aan PROXIMUS

    Intussen kreeg ik een mail waarin staat dat de mobilus werd geactiveerd, echter, ik heb nog steeds geen4G en kan nog steeds niet bellen, en we zijn 8u verder... ik doe dus nogmaals een poging om te bellen met de klantendienst zonder succes, ik wacht en wacht en de lijn wordt uiteindelijk stopgezet... dan probeer ik uiteindelijk via de chatfunctie, geef alle gevraagde gegevens in, temidden van de chat krijg ik melding “deze chat werd afgesloten”, wat een kl*te klantendienst!!! Ik bengier vandaag meer dan 2u mee bezig geweest ZONDER ENIG RESULTAAT, hoe is het mogelijk??

    Intussen kreeg ik een mail waarin staat dat de mobilus werd geactiveerd, echter, ik heb nog steeds geen4G en kan nog steeds niet bellen, en we zijn 8u verder... ik doe dus nogmaals een poging om te bellen met de klantendienst zonder succes, ik wacht en wacht en de lijn wordt uiteindelijk stopgezet... dan probeer ik uiteindelijk via de chatfunctie, geef alle gevraagde gegevens in, temidden van de chat krijg ik melding “deze chat werd afgesloten”, wat een kl*te klantendienst!!! Ik bengier vandaag meer dan 2u mee bezig geweest ZONDER ENIG RESULTAAT, hoe is het mogelijk??

  • B. V. Aan PROXIMUS

    Beste, Intussen NOG STEEDS GEEN activering van mijn abonnement, maw al ganse weekend geen telefoon... ik kreeg wel eerder de bevestiging van de aanvraag maw jullie factuur zal wel tijdig lopen, maar het werkt gewoon niet! Het is om de muren van op te lopen, jullie zijn quasi onbereikbaar!!

    Beste, Intussen NOG STEEDS GEEN activering van mijn abonnement, maw al ganse weekend geen telefoon... ik kreeg wel eerder de bevestiging van de aanvraag maw jullie factuur zal wel tijdig lopen, maar het werkt gewoon niet! Het is om de muren van op te lopen, jullie zijn quasi onbereikbaar!!

  • B. V. Aan PROXIMUS

    3 dagen later en nog steeds niks geactiveerd... bellen naar jullie is ONMOGELIJK en nu is ook de chatfunctie uitgeschakeld maw jullie zijn ONBEREIKBAAR!!! Spreekt voor zich dat ik niet betaal voor een abonnement dat niet wordt geactiveerd!! Schandalig hoe jullie zo met klanten omgaan!

    3 dagen later en nog steeds niks geactiveerd... bellen naar jullie is ONMOGELIJK en nu is ook de chatfunctie uitgeschakeld maw jullie zijn ONBEREIKBAAR!!! Spreekt voor zich dat ik niet betaal voor een abonnement dat niet wordt geactiveerd!! Schandalig hoe jullie zo met klanten omgaan!

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 19 oktober 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)