back

Problemen met terugbetaling

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. B.

aan: Bulux.nl

14/10/2020

Beste, Ik plaatste op 11/8/2020 bij bulux 2 bestellingen voor draagbare airco's die op dat moment in promotie stonden (1 kopen + 1 gratis voor 44,95€) voor een totaalbedrag van 89,90€. Op de website stond een "niet tevreden, geld terug" garantiemelding én "voor 23:00u besteld, morgen in huis !" Het bedrag werd onmiddellijk online overgeschreven. Er dienden dus daags nadien 4 draagbare airco's geleverd te worden. Bij ontvangst van de orderbevestiging per mail op 11/8 werd aangegeven dat de levering wel 14 dagen kon duren. Daarop stuurde ik dezelfde dag nog een mailtje naar info@bulux met de vermelding dat de reclame niet strookte met de waarheid en dat op de website vermeld stond : "voor 23:00u besteld, morgen in huis !". Het resultaat was dat een mailtje werd teruggestuurd met de melding : "Beste. We zijn volop bezig om alle bestellingen z.s.m af te leveren. Je zult binnen een aantal werkdagen geleverd krijgen. Excuses voor het ongemak hiervoor. Met vriendelijke groeten, Ingrid" Op woensdag 19/08 had ik de goederen nog steeds niet ontvangen en stuurde ik u een mailtje dat de bestelling mocht geannuleerd worden, dat ik niet tevreden was en dat ik hiermee beroep deed op de "niet tevreden, geld terug" garantie en dat ik de boodschap "voor 23u besteld, morgen in huis!" wel misleidend vond. Op 20/8 kreeg ik een mailtje als volgt : "Beste. Ik zie dat je bestelling al verwerkt is, daardoor is het niet mogelijk meer om je bestelling te annuleren of wijzigen. We doen ons best om alle bestellingen z.s.m af te leveren. Met vriendelijke groeten, Ingrid." Op 20/8 werd dan een bericht gestuurd dat één artikel van mijn verzending onderweg was en dat ik het traceringsnummer : YT2023321266086347 via Yunexpress kon gebruiken en waarbij de artikelen in verzending als volgt stonden aangeduid : DE DRAAGBARE AIRCO™ (1+1 GRATIS) × 1 of 2, wat dus 2 draagbare airco's te weinig inhield. De vriendelijke man die de bestelling enkele dagen afleverde heeft de goederen teruggezonden vanwege het foutieve aantal airco's en mijn ontevredenheid. De verzending van de volgende 2 airco's is helemaal niet uitgevoerd (tot mijn grotere misnoegdheid). Graag zou ik het volledige bedrag van 89,90€ teruggestort krijgen. Met vriendelijke groeten, M.B.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 89,90