back

Problemen rond annulatie & terugbetaling vliegtickets

BUDGETAIR Kempische steenweg 301 bus 4, HASSELT
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. V.

aan: BUDGETAIR

13/10/2020

Beste, Op 03/03/2020 boekte ik vier vliegtickets met Budgetair met als eindbestemming Bali (Denpasar). Dit met een totaal waarde van 2492,00€. Hiervan heb ik een boekingsbevestiging en ook de e-tickets van ontvangen op diezelfde dag. Gezien de COVID 19 pandemie die plots kwam opdraven, heb ik op 22/06/2020 voor het eerst een mail gestuurd om te informeren naar de annulatie mogelijkheden van onze tickets. Hier heb ik nooit een antwoord op mogen ontvangen. Net zoals de meer concrete en meer aangedrongen mails die ik heb verzonden naar mate onze reis naderde, gezien ik vanuit Etihad airways meerdere gecancelde vluchten en gewijzigde vluchturen doorkreeg. Het vluchtschema en dergelijke was zodanig aangepast, gewijzigd of afgelast dat we onze eindbestemming zelfs nooit konden bereiken. Op 03/09/2020 stuurde ik 7 mails met aandrang me telefonisch te contacteren. Geen antwoord. Op diezelfde dag stuurde ik ook een mail naar Etihad airways waarop ik meteen antwoord ontving dat ik me helaas moest melden tot onze boekingsmaatschappij rond een terugbetaling. Op 05/09/2020, 1 dag na onze vertrekdatum, stuurde ik nogmaals 5 mails. Opnieuw met aandrang me zo snel als mogelijk te contacteren. Opnieuw, geen antwoord. Op 23/09/2020 stuurde ik opnieuw 3 mails, nogmaals met dezelfde boodschap. Geen antwoord. Vandaag, 13/10/2020, log ik me nog eens in op de website en zie ik in 'mijn boeking' dat alle gegevens verdwenen zijn. Ik heb alle mailverkeer, betalingsgegevens, bevestigingen en tickets bewaard. Ik vind het ronduit schandalig dat ik tot op heden nog op geen enkele manier antwoord heb mogen ontvangen op mijn informatieve en meer concrete vragen tot terugbetaling van deze grote som geld. Ik hoop van harte dat er concreet tot een terugbetaling kan gekomen worden via jullie tussenkomst. Met vriendelijke groeten, Evelyn Venckeleer

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2492,00
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

E. V.

aan: BUDGETAIR

03/11/2020

Beste, Graag wens ik u nadrukkelijk te herinneren aan mijn bericht verstuurd op 13/10/2020 omtrent de terugbetaling van onze vliegtickets. Met vriendelijke groeten, Evelyn Venckeleer