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Problemen met levering en/of terugbetaling

KREFEL Steenstraat 44, HUMBEEK

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: KREFEL

10/10/2020

Ik heb een pakket reinigingsvloeistof voor scheerapparaat Braun besteld en betaald op 3 augustus. De firma beweert niets terug te vinden (alhoewel ik 2 X het betalingsbewijs heb gestuurd)en weigert eveneens om het geld terug te storten.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 25,00

Berichten (6)

KREFEL

aan: A. D.

10/10/2020

Beste Klant, Bedankt voor jouw mail en vertrouwen in Krefel. Door de corona crisis kan het antwoord op jouw vraag langer op zich laten wachten dan in normale omstandigheden. Ook de levering van onze pakketjes duurt om dezelfde reden langer dan voorzien. Alvast onze excuses voor dit ongemak. Wist je dat je op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen? Het volstaat dat je onderaan op veelgestelde vragen klikt. Heb je een pakketje besteld en dit niet ontvangen binnen de 5 dagen na jouw bestelling? Stuur ons dan een afzonderlijke mail. Mails met vragen over leverstatussen van Bpost, waarvoor deze datum niet is overschreden, zullen niet worden beantwoord. Is jouw toestel defect? Voor herstellingen binnen- of buiten garantie kan je, omwille van de corona crisis, tijdelijk niet in onze winkels terecht. Om je toch een goede service te bieden, vragen wij om jouw herstelling op volgende wijze aan te melden: - ON-SITE: herstelling aan huis van grote toestellen en TV's groter dan 40 via s:www.krefel.be/nl/reparaties - CARRY-IN: kleine toestellen, te verzenden naar onze dienst na verkoop, via Bpost of andere pakkeiensten. 1.Vul dit hersteldocument in: s:help.krfl.be/nl/article/mijn-toestel-is-defect-d6p3p7/ 2. Maak een verzendlabel aan via s:www.goedkooppakket.be/ naar Krefel dienst na verkoop, Steenstraat 44 1851 Humbeek. 3. Steek een kopie van jouw aankoopbewijs samen met de ingevulde herstelbon bij jouw zending. 4. Toestel goed inpakken in een stevige doos en bezorgen aan de gekozen pakkeienst. Wat kost mijn herstelling? Indien je herstelling onder de voorwaarden van de fabrieks- of verlengde garantie valt, heb je geen kosten. Meer info: s:www.krefel.be/nl/garantie Voor herstellingen buiten garantie, bezorgen wij jou een bestek. Na jouw akkoord en betaling via overschrijving voeren wij de herstelling uit. Hoe lang duurt mijn herstelling? Wij nemen jouw herstelling in behandeling en bezorgen deze terug via Bpost binnen een termijn van 3 a 4 weken. Met vriendelijke groeten, Krefel Customer Happinness Team Cher Client, Nous vous remercions pour votre mail et pour votre confiance témoignée en notre firme. La réponse à votre question peut etre retardée da» à la crise du Corona. Cela va de meme pour la livraison des commandes. Nous nous excusons d'avance pour ces inconvénients. Le saviez-vous que vous pouviez trouver les réponses aux questions les plus posées sur notre site web www.krefel.be ? Cliquez sur « Foire aux questions » en bas de la page. Si votre colis n'est pas livré endéans les 5 jours après avoir passé votre commande, veuillez nous contacter par mail. Les questions concernant les retards chez Bpost dont la date limite n'est pas dépassée, ne seront pas répondus. Appareil défectueux ? Pour des réparations sous garantie ou hors garantie, il n'est pas possible de se rendre dans nos magasins suite aux circonstances dues au corona. Afin de vous offrir le meilleur service, nous vous proposons deux options afin de pouvoir réparer vos appareils -ON-SITE pour la réparation des appareils gros blancs, veuillez faire la demande sur s:www.krefel.be/fr/reparations - CARRY-IN Pour la réparation des appareils petits électro, veuillez envoyer votre appareil à notre service après-vente par la poste 1.Veuillez complétez ce formulaire: s:help.krfl.be/fr/article/mon-appareil-est-defectueux-1yp8llm/ 2.Créez une étiquette d'envoi via s:www.goedkooppakket.be/ pour Krefel, SAV, Steenstraat 44 , B-1851 HUMBEEK. 3.Ajoutez un duplicata de votre bon d'achat ensemble avec le formulaire complété. 4.Emballez l'appareil dans un carton solide et déposez-le au service de colis de votre choix. Quels sont les frais pour la réparation ? Si les dégâts à votre appareil sont couverts par la garantie du fabricant, il n'y aura pas de frais. Pour plus d'informations s:www.krefel.be/fr/garantie Pour les réparations hors garantie, nous vous enverrons un devis. Après votre accord et paiement par virement, la réparation pourra s'effectuer. Quel est le délai de la réparation ? Nous nous chargeons de la réparation de votre appareil et vous le recevrez de retour avec Bpost dans un délai de 3 à 4 semaines. Sincères salutations, Krefel Customer Happinness Team In response to: Klacht - Problemen met levering en/of terugbetaling - (CPTBE01066470-52) klachtenbox to: customercare 10/10/2020 08:12

KREFEL

aan: A. D.

12/10/2020

Beste mijnheer Dewit, Wij hebben uw mail goed ontvangen. Mogen we U vragen om ons uw klantgegevens/mailadres te bezorgen waarmee U de bestelling heeft geregistreerd. Met enkel uw naam kunnen wij spijtig genoeg niet voldoende opzoekingen doen. Vriendelijke groeten, Hilde Customer Happiness Teammember

A. D.

aan: KREFEL

12/10/2020

Ik heb geen klantgegevens ontvangen. Mijn emailadres is tony.dewit@telenet.be. Ik vraag enkel om mijn betaling van € 25,00 (die toch in uw bankgegevens moet voorkomen) terug te storten.

KREFEL

aan: A. D.

12/10/2020

Beste Klant, Bedankt voor jouw mail en vertrouwen in Krefel. Door de corona crisis kan het antwoord op jouw vraag langer op zich laten wachten dan in normale omstandigheden. Ook de levering van onze pakketjes duurt om dezelfde reden langer dan voorzien. Alvast onze excuses voor dit ongemak. Wist je dat je op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen? Het volstaat dat je onderaan op veelgestelde vragen klikt. Heb je een pakketje besteld en dit niet ontvangen binnen de 5 dagen na jouw bestelling? Stuur ons dan een afzonderlijke mail. Mails met vragen over leverstatussen van Bpost, waarvoor deze datum niet is overschreden, zullen niet worden beantwoord. Is jouw toestel defect? Voor herstellingen binnen- of buiten garantie kan je, omwille van de corona crisis, tijdelijk niet in onze winkels terecht. Om je toch een goede service te bieden, vragen wij om jouw herstelling op volgende wijze aan te melden: - ON-SITE: herstelling aan huis van grote toestellen en TV's groter dan 40 via s:www.krefel.be/nl/reparaties - CARRY-IN: kleine toestellen, te verzenden naar onze dienst na verkoop, via Bpost of andere pakkeiensten. 1.Vul dit hersteldocument in: s:help.krfl.be/nl/article/mijn-toestel-is-defect-d6p3p7/ 2. Maak een verzendlabel aan via s:www.goedkooppakket.be/ naar Krefel dienst na verkoop, Steenstraat 44 1851 Humbeek. 3. Steek een kopie van jouw aankoopbewijs samen met de ingevulde herstelbon bij jouw zending. 4. Toestel goed inpakken in een stevige doos en bezorgen aan de gekozen pakkeienst. Wat kost mijn herstelling? Indien je herstelling onder de voorwaarden van de fabrieks- of verlengde garantie valt, heb je geen kosten. Meer info: s:www.krefel.be/nl/garantie Voor herstellingen buiten garantie, bezorgen wij jou een bestek. Na jouw akkoord en betaling via overschrijving voeren wij de herstelling uit. Hoe lang duurt mijn herstelling? Wij nemen jouw herstelling in behandeling en bezorgen deze terug via Bpost binnen een termijn van 3 a 4 weken. Met vriendelijke groeten, Krefel Customer Happinness Team Cher Client, Nous vous remercions pour votre mail et pour votre confiance témoignée en notre firme. La réponse à votre question peut etre retardée da» à la crise du Corona. Cela va de meme pour la livraison des commandes. Nous nous excusons d'avance pour ces inconvénients. Le saviez-vous que vous pouviez trouver les réponses aux questions les plus posées sur notre site web www.krefel.be ? Cliquez sur « Foire aux questions » en bas de la page. Si votre colis n'est pas livré endéans les 5 jours après avoir passé votre commande, veuillez nous contacter par mail. Les questions concernant les retards chez Bpost dont la date limite n'est pas dépassée, ne seront pas répondus. Appareil défectueux ? Pour des réparations sous garantie ou hors garantie, il n'est pas possible de se rendre dans nos magasins suite aux circonstances dues au corona. Afin de vous offrir le meilleur service, nous vous proposons deux options afin de pouvoir réparer vos appareils -ON-SITE pour la réparation des appareils gros blancs, veuillez faire la demande sur s:www.krefel.be/fr/reparations - CARRY-IN Pour la réparation des appareils petits électro, veuillez envoyer votre appareil à notre service après-vente par la poste 1.Veuillez complétez ce formulaire: s:help.krfl.be/fr/article/mon-appareil-est-defectueux-1yp8llm/ 2.Créez une étiquette d'envoi via s:www.goedkooppakket.be/ pour Krefel, SAV, Steenstraat 44 , B-1851 HUMBEEK. 3.Ajoutez un duplicata de votre bon d'achat ensemble avec le formulaire complété. 4.Emballez l'appareil dans un carton solide et déposez-le au service de colis de votre choix. Quels sont les frais pour la réparation ? Si les dégâts à votre appareil sont couverts par la garantie du fabricant, il n'y aura pas de frais. Pour plus d'informations s:www.krefel.be/fr/garantie Pour les réparations hors garantie, nous vous enverrons un devis. Après votre accord et paiement par virement, la réparation pourra s'effectuer. Quel est le délai de la réparation ? Nous nous chargeons de la réparation de votre appareil et vous le recevrez de retour avec Bpost dans un délai de 3 à 4 semaines. Sincères salutations, Krefel Customer Happinness Team In response to: Klacht - Problemen met levering en/of terugbetaling - (CPTBE01066470-52) klachtenbox to: customercare 12/10/2020 15:03

A. D.

aan: KREFEL

31/10/2020

Ik heb geen klantgegevens ontvangen. Mijn emailadres is tony.dewit@telenet.be. Ik vraag enkel om mijn betaling van € 25,00 (die toch in uw bankgegevens moet voorkomen) terug te storten.

KREFEL

aan: A. D.

31/10/2020

Beste Klant, Bedankt voor jouw mail en vertrouwen in Krefel. Door de corona crisis kan het antwoord op jouw vraag langer op zich laten wachten dan in normale omstandigheden. Ook de levering van onze pakketjes duurt om dezelfde reden langer dan voorzien. Alvast onze excuses voor dit ongemak. Wist je dat je op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op de meest gestelde vragen? Het volstaat dat je onderaan op veelgestelde vragen klikt. Heb je een pakketje besteld en dit niet ontvangen binnen de 5 dagen na jouw bestelling? Stuur ons dan een afzonderlijke mail. Mails met vragen over leverstatussen van Bpost, waarvoor deze datum niet is overschreden, zullen niet worden beantwoord. Is jouw toestel defect? Voor herstellingen binnen- of buiten garantie kan je, omwille van de corona crisis, tijdelijk niet in onze winkels terecht. Om je toch een goede service te bieden, vragen wij om jouw herstelling op volgende wijze aan te melden: - ON-SITE: herstelling aan huis van grote toestellen en TV's groter dan 40 via s:www.krefel.be/nl/reparaties - CARRY-IN: kleine toestellen, te verzenden naar onze dienst na verkoop, via Bpost of andere pakkeiensten. 1.Vul dit hersteldocument in: s:help.krfl.be/nl/article/mijn-toestel-is-defect-d6p3p7/ 2. Maak een verzendlabel aan via s:www.goedkooppakket.be/ naar Krefel dienst na verkoop, Steenstraat 44 1851 Humbeek. 3. Steek een kopie van jouw aankoopbewijs samen met de ingevulde herstelbon bij jouw zending. 4. Toestel goed inpakken in een stevige doos en bezorgen aan de gekozen pakkeienst. Wat kost mijn herstelling? Indien je herstelling onder de voorwaarden van de fabrieks- of verlengde garantie valt, heb je geen kosten. Meer info: s:www.krefel.be/nl/garantie Voor herstellingen buiten garantie, bezorgen wij jou een bestek. Na jouw akkoord en betaling via overschrijving voeren wij de herstelling uit. Hoe lang duurt mijn herstelling? Wij nemen jouw herstelling in behandeling en bezorgen deze terug via Bpost binnen een termijn van 3 a 4 weken. Met vriendelijke groeten, Krefel Customer Happinness Team Cher Client, Nous vous remercions pour votre mail et pour votre confiance témoignée en notre firme. La réponse à votre question peut etre retardée da» à la crise du Corona. Cela va de meme pour la livraison des commandes. Nous nous excusons d'avance pour ces inconvénients. Le saviez-vous que vous pouviez trouver les réponses aux questions les plus posées sur notre site web www.krefel.be ? Cliquez sur « Foire aux questions » en bas de la page. Si votre colis n'est pas livré endéans les 5 jours après avoir passé votre commande, veuillez nous contacter par mail. Les questions concernant les retards chez Bpost dont la date limite n'est pas dépassée, ne seront pas répondus. Appareil défectueux ? Pour des réparations sous garantie ou hors garantie, il n'est pas possible de se rendre dans nos magasins suite aux circonstances dues au corona. Afin de vous offrir le meilleur service, nous vous proposons deux options afin de pouvoir réparer vos appareils -ON-SITE pour la réparation des appareils gros blancs, veuillez faire la demande sur s:www.krefel.be/fr/reparations - CARRY-IN Pour la réparation des appareils petits électro, veuillez envoyer votre appareil à notre service après-vente par la poste 1.Veuillez complétez ce formulaire: s:help.krfl.be/fr/article/mon-appareil-est-defectueux-1yp8llm/ 2.Créez une étiquette d'envoi via s:www.goedkooppakket.be/ pour Krefel, SAV, Steenstraat 44 , B-1851 HUMBEEK. 3.Ajoutez un duplicata de votre bon d'achat ensemble avec le formulaire complété. 4.Emballez l'appareil dans un carton solide et déposez-le au service de colis de votre choix. Quels sont les frais pour la réparation ? Si les dégâts à votre appareil sont couverts par la garantie du fabricant, il n'y aura pas de frais. Pour plus d'informations s:www.krefel.be/fr/garantie Pour les réparations hors garantie, nous vous enverrons un devis. Après votre accord et paiement par virement, la réparation pourra s'effectuer. Quel est le délai de la réparation ? Nous nous chargeons de la réparation de votre appareil et vous le recevrez de retour avec Bpost dans un délai de 3 à 4 semaines. Sincères salutations, Krefel Customer Happinness Team In response to: Klacht - Problemen met levering en/of terugbetaling - (CPTBE01066470-52) klachtenbox to: customercare 31/10/2020 16:09