back

Geen verlenging mogelijk van een box ondanks slecht inlichtingen

VIVABOX Excelsiorlaan 53/A, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. B.

aan: VIVABOX

09/10/2020

Beste ik kreeg voor mijn verjaardag in juni 2018 een Viva box van mijn zoontje cadeau. Dit was een ontbijt aan huis. Maar aangezien er in onze provincie niemand kon leveren, afstanden waren te groot, vroeg ik om de bon om te ruilen. Dit gebeurde in september 2018. Hierop stond vermeld dat de bon geldig was tot 30/9/21. Bij een volgende mail stond er plots dat de bon maar 185 dagen na het verzenden van deze mail was. Dit maakt het vrij onduidelijk. Bij het volgende contact met een van de medewerkers in januari 2020 werd nogmaals herhaald dat de bon nog steeds geldig was. Tot wanneer we nu in September 2020 proberen om onze bon te verzilveren krijgen we na meerdere contacten met de klantendienst te horen dat de bon al niet meer geldig was sinds 23/5/2019. Wat mij betreft dus zeer onduidelijke informatie en zeker geen correcte gang van zaken. De eerste bon die ik niet kon verzilveren aangezien er in zuid Limburg (regio Sint Truiden) niemand kon leveren, was in eerste instantie geldig tot 30/09/21. De omruiling is dan plots veel minder lang geldig. Daar bovenop nog de zeer onduidelijke info van de medewerkers bij de klantendienst bij meerdere telefonische contacten. Dit is dus een zeer oneerlijke en niet correcte afhandeling van dit dossier. Ik kan hier absoluut niet mee akkoord gaan.

Gewenst oplossing

  • Vervanging

Berichten (1)

D. B.

aan: VIVABOX

26/10/2020

Beste, graag een antwoord op mijn klacht.