back

Geen reactie op aanvraag retour (al 3x aangevraagd)

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. M.

aan: IKEA BELGIUM

08/10/2020

Beste, ik bestelde op 11/08 een aantal artikelen, waaronder Art.nr. 90124534 SKORVA midbalk (1x tbv €10,00). Na ontvangst was zeer snel duidelijk dat deze midbalk enkel past op bedden van ikea en dat wij er dus niets mee kunnen doen (dat was echter absoluut niet aangegeven op de website). Ik wens die dus terug te sturen en heb daarom onmiddellijk een retour melding aangevraagd via de website. Dit heb ik intussen al 3keer gedaan. Nu zijn we 2 maanden verder en heb ik nog op geen enkele manier enig contact ontvangen van Ikea, behalve dan de automatische ontvangst bevestiging van mijn retouraanvraag.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 10,00

Berichten (3)

B. M.

aan: IKEA BELGIUM

26/10/2020

Beste, ik bestelde op 11/08 een aantal artikelen, waaronder Art.nr. 90124534 SKORVA midbalk (1x tbv €10,00). Na ontvangst was zeer snel duidelijk dat deze midbalk enkel past op bedden van ikea en dat wij er dus niets mee kunnen doen (dat was echter absoluut niet aangegeven op de website). Ik wens die dus terug te sturen en heb daarom onmiddellijk een retour melding aangevraagd via de website. Dit heb ik intussen al 3 keer gedaan. Nu zijn we 3 maanden verder en heb ik nog op geen enkele manier enig contact ontvangen van Ikea, behalve dan de automatische ontvangst bevestiging van mijn retouraanvraag. Ook mijn klacht via TEST-aankoop werd na 17 dagen nog steeds niet bekeken.

IKEA BELGIUM

aan: B. M.

17/11/2020

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Als dit probleem niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u het probleem binnen 15 dagen opnieuw openen. Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt. Om uw vraag via onze ondersteuningssite te openen, klikt u s:nl.support.ikea.be/app/account/questions/detail/i_id/488462ack/AvPu8QrjDv8S~Q7TGu4e~yLM4Psqei75Mv~N~zj~PP8E/ --------------------------------------------------------------- Onderwerp --------------------------------------------------------------- HERINNERING - Klacht: Geen reactie op aanvraag retour (al 3x aangevraagd) - (CPTBE01065277-23) Discussiethread --------------------------------------------------------------- Reactie Door E-mail (Yousef) (17/11/2020 ) Beste Test aankoop, De klant werd reeds geholpen door IKEA. Vriendelijke groeten, IKEA Klant Door E-mail service () (18/10/2020 ) Referentienummer vraag 201018-000392 Gemaakt op: 18/10/2020 Laatst bijgewerkt op: 17/11/2020 Status: Opgelost [---001:009274:61752---] s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cs-pcsbenl-a-retbec03%40ikea.com%7Cbb216810da914971e20c08d8738ddc53%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637386400415401045%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=hc7vlCVHZfRVD0%2FCq5bVZ%2B2cPyt74e%2Fp69ov4Tx6gD4%3Dandreserved=0 s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cs-pcsbenl-a-retbec03%40ikea.com%7Cbb216810da914971e20c08d8738ddc53%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637386400415401045%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=W2vdhISXoXQhxWpBElF6t4M2PRW9Zwg8WgtBU5p1QUw%3Dandreserved=0 (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Referentienummer vraag 201018-000392 Gemaakt op: 18/10/2020 Laatst bijgewerkt op: 17/11/2020 Status: Opgelost [---001:009274:61752---]

IKEA BELGIUM

aan: B. M.

17/11/2020

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Als dit probleem niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u het probleem binnen 15 dagen opnieuw openen. Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt. Om uw vraag via onze ondersteuningssite te openen, klikt u s:nl.support.ikea.be/app/account/questions/detail/i_id/494149ack/AvMT8Qp1Dv8S~Q7TGtoe~yLM4Psqei75Mv_e~zj~PP9X/ --------------------------------------------------------------- Onderwerp --------------------------------------------------------------- Klacht - Geen reactie op aanvraag retour (al 3x aangevraagd) - (CPTBE01065277-23) Discussiethread --------------------------------------------------------------- Reactie Door E-mail (Yousef) (17/11/2020 ) Beste Test aankoop, De klant werd reeds geholpen door IKEA. Vriendelijke groeten, IKEA Klant Door E-mail service () (26/10/2020 ) Referentienummer vraag 201026-000071 Gemaakt op: 26/10/2020 Laatst bijgewerkt op: 17/11/2020 Status: Opgelost [---001:010902:09938---] s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cs-pcsbenl-a-retbec03%40ikea.com%7Ca02f9a1001a94b3b13fc08d87985320c%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637392960264218627%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=3Q9tMiBNBMHvSSE5v%2Bv1sangHQw8fE2oe2QiYTn9TvU%3Dandreserved=0 s:eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cs-pcsbenl-a-retbec03%40ikea.com%7Ca02f9a1001a94b3b13fc08d87985320c%7C720b637a655a40cf816af22f40755c2c%7C0%7C0%7C637392960264218627%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=3REnHWTd4sW2g9v74epik3zp%2FzsOod3lHO3uzJdvYmw%3Dandreserved=0 (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Referentienummer vraag 201026-000071 Gemaakt op: 26/10/2020 Laatst bijgewerkt op: 17/11/2020 Status: Opgelost [---001:010902:09938---]