back

problemen met geleverd goed niet geleverd volgens bestelbon

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. G.

aan: Bulux.nl

19/09/2020

Beste. Ik bestelde bij bulux.nl de zelfreinigende magische dweil (1+1gratis) - skyblue. Bij levering zat er echter maar 1 product en dan nog in de verkeerde kleur in de verpakking. Ik stuur op 22/08/2020 een mail naar deze firma. om te melden dat er maar een stuk geleverd was en niet in de correcte kleur. Ik krijg antwoordt van deze firma dat zij maar 1 product moeten afleveren daar ik een code had moeten ingeven bij bestelling????????????? . Daarop stuur ik weer een mail dat dat niet op mijn bestelbon vermeld staat,daar staat klaar en duidelijk dat dit ook zo is 1+1 gratis skyblue. en vermeld ik ook art 22-23 bescherming van de consument met de vermelding dat ik er verder mee doorga. Ik heb tot op heden niets gehoord en kan ze ook niet meer contacteren via internet of website.!!!!!! Wat kan ik nu nog verder doen om alsnog te verkrijgen dat de firma voldoet aan de afspraak op mijn bestelbon. Ik heb nooit de factuur ontvangen van dit artikel heb betaald online

Gewenst oplossing

  • Dat de firma alsnog de goederen levert volgens bestelling of de kosten terugbetaald.

Berichten (1)

C. G.

aan: Bulux.nl

06/10/2020

Beste u hebt nog steeds niet geantwoord op mijn klacht