SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • K. V. Aan SCARLET BELGIUM

    Ik bestelde scarlet trio die gisteren zou worden aangesloten met als gevolg dat ik alles heb opgezegt en nu npg steeds niks heb na verschillende telefonische beloftes is er nu nog steeds geen antwoordof duidelijkheid vervolgens word ik via messenger gecontracteerd door hun met weer een belofte dat ze vandaag voor de middag contact zouden opnemen tot op heden nog geen reacties uur aan de telefoon naar een muziekje geluisterd maar niemand gesproken gewoon een waardelooa bedrijf

    Omschrijving van uw klacht

    Ik bestelde scarlet trio die gisteren zou worden aangesloten met als gevolg dat ik alles heb opgezegt en nu npg steeds niks heb na verschillende telefonische beloftes is er nu nog steeds geen antwoordof duidelijkheid vervolgens word ik via messenger gecontracteerd door hun met weer een belofte dat ze vandaag voor de middag contact zouden opnemen tot op heden nog geen reacties uur aan de telefoon naar een muziekje geluisterd maar niemand gesproken gewoon een waardelooa bedrijf

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

  • SCARLET BELGIUM Aan K. V.

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01043800-80 met als Scarlet referentie S6844830 in behandeling genomen. Scarlet is wat betreft de levering en de leveringstermijnen van Scarlet Trio afhankelijk van het telecomnetwerk van de Toegangsoperator en van een derde partij die de installatie en activatie uitvoert. Scarlet kan derhalve niet overgaan tot levering van de Scarlet Trio zolang de Toegangsoperator de noodzakelijke aansluiting niet levert en/of de derde partij(en) de nodige activiteiten niet volbracht heeft. De Klant zal evenwel, van zodra mogelijk, worden ingelicht van het verwachte tijdstip waarop tot levering van Scarlet Trio zal kunnen worden overgegaan. Dit tijdstip geldt louter ten informatieve titel en kan in geval van overschrijding geen aanleiding geven tot enig recht op schadevergoeding in hoofde van de Klant. Dit kan steeds nagelezen worden op in onze wettelijke vermeldingen en voorwaarden: Artikel 5: Levering installatie onderhoud aanpassing 5.1 s:www.scarlet.be/nl/wettelijke-vermeldingen-en-voorwaardenio/ Wij hebben op 18 september 2020 de annulering van uw order ontvangen en uitgevoerd. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01043800-80 met als Scarlet referentie S6844830 in behandeling genomen. Scarlet is wat betreft de levering en de leveringstermijnen van Scarlet Trio afhankelijk van het telecomnetwerk van de Toegangsoperator en van een derde partij die de installatie en activatie uitvoert. Scarlet kan derhalve niet overgaan tot levering van de Scarlet Trio zolang de Toegangsoperator de noodzakelijke aansluiting niet levert en/of de derde partij(en) de nodige activiteiten niet volbracht heeft. De Klant zal evenwel, van zodra mogelijk, worden ingelicht van het verwachte tijdstip waarop tot levering van Scarlet Trio zal kunnen worden overgegaan. Dit tijdstip geldt louter ten informatieve titel en kan in geval van overschrijding geen aanleiding geven tot enig recht op schadevergoeding in hoofde van de Klant. Dit kan steeds nagelezen worden op in onze wettelijke vermeldingen en voorwaarden: Artikel 5: Levering installatie onderhoud aanpassing 5.1 s:www.scarlet.be/nl/wettelijke-vermeldingen-en-voorwaardenio/ Wij hebben op 18 september 2020 de annulering van uw order ontvangen en uitgevoerd. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)