Geen reparatie van een kapotte mobiele telefoon

COOLBLUE 28 Borsbeeksebrug , Gebouw 5 , Antwerpen


Deze klacht is Publiek

  • T. A. Aan COOLBLUE

    Beste, Ik heb een Sony Xperia 10+ bij jou besteld. Helaas is de batterij slecht en bij gebruik van wifi of mobiele data raakt deze erg snel leeg. Ik heb contact opgenomen met uw klantenservice en mij voor service gestuurd. Tot mijn verbazing bij het terug ontvangen van de "SERVICEBON" zegt; " Tijdens onze diagnose hebben we deze fout geconstateerd: Opladen / batterij / laders / batterij / snell leeg. Aan uw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd: - Het toestel is ongerepareerd retour gestuurd " Waarom stuur je hem niet gerepareerd terug als je ontdekt dat de batterij snel leeg is? Is dit een grap of heeft de serviceman een slechte dag gehad? Ik wil mijn geld terug.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik heb een Sony Xperia 10+ bij jou besteld. Helaas is de batterij slecht en bij gebruik van wifi of mobiele data raakt deze erg snel leeg. Ik heb contact opgenomen met uw klantenservice en mij voor service gestuurd. Tot mijn verbazing bij het terug ontvangen van de "SERVICEBON" zegt; " Tijdens onze diagnose hebben we deze fout geconstateerd: Opladen / batterij / laders / batterij / snell leeg. Aan uw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd: - Het toestel is ongerepareerd retour gestuurd " Waarom stuur je hem niet gerepareerd terug als je ontdekt dat de batterij snel leeg is? Is dit een grap of heeft de serviceman een slechte dag gehad? Ik wil mijn geld terug.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 399,00

  • COOLBLUE Aan T. A.

    Beste meneer Asikainen, Hartelijk dank voor je melding. We hebben je retourmelding 4943950 er gelijk bijgenomen en moeten toegeven dat we geen concrete of duidelijke reden bij de hersteldienst kunnen terugvinden waarom er niets aan het toestel hersteld werd. Hiervoor willen we je uiteraard onze oprechte excuses aanbieden. We beseffen dat dit niet de service is die je van ons kunt verwachten. Toch willen we je voorstellen om de hersteldienst een kans te geven deze fout recht te zetten en het toestel opnieuw bij ons aan te melden ter herstelling, zodat het probleem deze keer alsnog verholpen kan worden. Dit gevolgd door een geste van onze kant voor het ervaren ongemak. Kan je aangeven of je je hier al dan niet in kunt vinden aub? We horen het graag van je. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet, Coolblue Bel: (+32) (0)3 808 27 00 Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be --- original message --- On September 17, 2020, 12:05 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

    Beste meneer Asikainen, Hartelijk dank voor je melding. We hebben je retourmelding 4943950 er gelijk bijgenomen en moeten toegeven dat we geen concrete of duidelijke reden bij de hersteldienst kunnen terugvinden waarom er niets aan het toestel hersteld werd. Hiervoor willen we je uiteraard onze oprechte excuses aanbieden. We beseffen dat dit niet de service is die je van ons kunt verwachten. Toch willen we je voorstellen om de hersteldienst een kans te geven deze fout recht te zetten en het toestel opnieuw bij ons aan te melden ter herstelling, zodat het probleem deze keer alsnog verholpen kan worden. Dit gevolgd door een geste van onze kant voor het ervaren ongemak. Kan je aangeven of je je hier al dan niet in kunt vinden aub? We horen het graag van je. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet, Coolblue Bel: (+32) (0)3 808 27 00 Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be --- original message --- On September 17, 2020, 12:05 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

  • T. A. Aan COOLBLUE

    Geachte COOLBLUE, bedankt voor het snelle antwoord en het erkennen van de fouten gemaakt in uw serviceafdeling. Omdat de mobiele telefoon niet bruikbaar was en ik er een nodig had, heb ik al een nieuwe gekocht. Ik ben niet zo geïnteresseerd in reparatie, aangezien ik nu een andere functionele telefoon heb. Kunnen we afspreken dat ik de kapotte naar u terugstuur en in ruil daarvoor een voucher krijg?

    Geachte COOLBLUE, bedankt voor het snelle antwoord en het erkennen van de fouten gemaakt in uw serviceafdeling. Omdat de mobiele telefoon niet bruikbaar was en ik er een nodig had, heb ik al een nieuwe gekocht. Ik ben niet zo geïnteresseerd in reparatie, aangezien ik nu een andere functionele telefoon heb. Kunnen we afspreken dat ik de kapotte naar u terugstuur en in ruil daarvoor een voucher krijg?

  • COOLBLUE Aan T. A.

    Beste Tommy, Hartelijk dank voor je antwoord. We vinden het erg jammer dat de erkende hersteldienst van Sony je toestel niet herstelde en na 8 dagen onhersteld naar je terugstuurde, maar aangezien het de eerste aanmelding ter herstelling was willen we de hersteldienst graag nog een kans geven om het probleem met het toestel te verhelpen, zoals aangegeven. We begrijpen volkomen dat je dit niet meer wilt meemaken, maar we kunnen dit niet oplossen met een voucher, jammer genoeg. We zijn van mening dat de hersteldienst van Sony een tweede kans verdient om het toestel ten gronde na te kijken en te herstellen, en hebben dan ook een nieuwe retourmelding voor het toestel aangemaakt. Hiervan krijg je zodadelijk een bevestiging via e-mail toegestuurd. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet, Coolblue Bel: (+32) (0)3 808 27 00 Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be --- original message --- On September 18, 2020, 2:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

    Beste Tommy, Hartelijk dank voor je antwoord. We vinden het erg jammer dat de erkende hersteldienst van Sony je toestel niet herstelde en na 8 dagen onhersteld naar je terugstuurde, maar aangezien het de eerste aanmelding ter herstelling was willen we de hersteldienst graag nog een kans geven om het probleem met het toestel te verhelpen, zoals aangegeven. We begrijpen volkomen dat je dit niet meer wilt meemaken, maar we kunnen dit niet oplossen met een voucher, jammer genoeg. We zijn van mening dat de hersteldienst van Sony een tweede kans verdient om het toestel ten gronde na te kijken en te herstellen, en hebben dan ook een nieuwe retourmelding voor het toestel aangemaakt. Hiervan krijg je zodadelijk een bevestiging via e-mail toegestuurd. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet, Coolblue Bel: (+32) (0)3 808 27 00 Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be --- original message --- On September 18, 2020, 2:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)