AluminiumOpMaatGemaakt.be


Deze klacht is Publiek

  • M. A. Aan AluminiumOpMaatGemaakt.be

    Beste Testaankoop, wij hebben bij AluminiumOpMaatGemaakt.be een offerte aangevraagd voor de afwerking van een binnenraam / raamkozijn. Dat betrof 4 aluminium platen, afgewerkt met poedercoating in een RALkleur, geplooid en met gaatjes in geboord. Wij hebben in de offerte heel specifiek gevraagd of dit product kan dienst doen als raamkozijn. Zij hebben hier positief op gereageerd en we hebben de platen besteld. Tijdens de plaatsing merkten we al dat de minste aanraking krassen en vlekken veroorzaakt die niet te verwijderen zijn. Na plaatsing bleek het raamkozijn niet bestand om er objecten op te plaatsen, het verschuiven hiervan veroorzaakt krassen, en door de plaatsing zijn er handafdrukken / vlekken op de zijkanten die ook niet te verwijderen zijn. Dit product is dus helemaal niet geschikt om als vensterbank / raamkozijn dienst te doen. Ik heb ondertussen 3 e-mails verstuurd waarop ik telkens reactie heb gekregen. Het bedrijf geeft in eerste instantie toe dat de poedercoating niet krasvrij is. Ze schrijven: "Wanneer er producten over de coatlaag geschoven worden, kunnen er inderdaad krassen ontstaan. Helaas is dit niet te voorkomen." Ik neem hier geen genoegen mee omdat wij in onze aanvraag duidelijk hebben aangegeven dat we het product wensen te gebruiken als raamkozijn / vensterbank en er noch in de offerte, noch op de website wordt vermeld dat het afgewerkt product niet krasvrij is. Ik stel dus voor dat het bedrijf ons de poedercoating terugbetaald. Zij reageren dat alle producten (hout, steen...) op den duur krassen vertonen en dat ze vermoeden dat "iets scherps op het product heeft gezeten waardoor er een kras op de coating is gekomen" en ze stellen voor ons de verzendkosten terug te betalen. Voor ons is het duidelijk dat dit bedrijf geen verantwoordelijkheid wil nemen voor de slechte kwaliteit van de afwerking van hun product.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Testaankoop, wij hebben bij AluminiumOpMaatGemaakt.be een offerte aangevraagd voor de afwerking van een binnenraam / raamkozijn. Dat betrof 4 aluminium platen, afgewerkt met poedercoating in een RALkleur, geplooid en met gaatjes in geboord. Wij hebben in de offerte heel specifiek gevraagd of dit product kan dienst doen als raamkozijn. Zij hebben hier positief op gereageerd en we hebben de platen besteld. Tijdens de plaatsing merkten we al dat de minste aanraking krassen en vlekken veroorzaakt die niet te verwijderen zijn. Na plaatsing bleek het raamkozijn niet bestand om er objecten op te plaatsen, het verschuiven hiervan veroorzaakt krassen, en door de plaatsing zijn er handafdrukken / vlekken op de zijkanten die ook niet te verwijderen zijn. Dit product is dus helemaal niet geschikt om als vensterbank / raamkozijn dienst te doen. Ik heb ondertussen 3 e-mails verstuurd waarop ik telkens reactie heb gekregen. Het bedrijf geeft in eerste instantie toe dat de poedercoating niet krasvrij is. Ze schrijven: "Wanneer er producten over de coatlaag geschoven worden, kunnen er inderdaad krassen ontstaan. Helaas is dit niet te voorkomen." Ik neem hier geen genoegen mee omdat wij in onze aanvraag duidelijk hebben aangegeven dat we het product wensen te gebruiken als raamkozijn / vensterbank en er noch in de offerte, noch op de website wordt vermeld dat het afgewerkt product niet krasvrij is. Ik stel dus voor dat het bedrijf ons de poedercoating terugbetaald. Zij reageren dat alle producten (hout, steen...) op den duur krassen vertonen en dat ze vermoeden dat "iets scherps op het product heeft gezeten waardoor er een kras op de coating is gekomen" en ze stellen voor ons de verzendkosten terug te betalen. Voor ons is het duidelijk dat dit bedrijf geen verantwoordelijkheid wil nemen voor de slechte kwaliteit van de afwerking van hun product.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 375,75

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)