BRUSSELS AIRLINES Jaargetijdenlaan 100-102 30, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • L. C. Aan BRUSSELS AIRLINES

    Beste, mijn dochter Lonne Cosemans bestelde een ticket voor een vlucht op 23 maart van Copenhagen naar Brussel (vlucht SN2260) met vertrek om 18:10 uur (boekingsreferentie QUX8NL) . Wegens Covid werd deze omgeboekt en daarna geannuleerd. We hebben een terugbetaling aangevraagd maar tot op heden nog NIETS ontvangen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, mijn dochter Lonne Cosemans bestelde een ticket voor een vlucht op 23 maart van Copenhagen naar Brussel (vlucht SN2260) met vertrek om 18:10 uur (boekingsreferentie QUX8NL) . Wegens Covid werd deze omgeboekt en daarna geannuleerd. We hebben een terugbetaling aangevraagd maar tot op heden nog NIETS ontvangen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 280,86

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)