extra promoartikelen niet verstuurd

Actiekampioen.nl


Deze klacht is Publiek

  • T. l. Aan Actiekampioen.nl

    Beste, ik bestelde bij Actiekampioen.nl broekrekken met een 1+2 gratis-actie. Bij de levering zaten de gratis artikelen niet bij. Na een mail naar Actiekampioen.nl kreeg ik eerst een standaardantwoord, waarin naar niets verwezen werd naar mijn klacht. Na een tweede mail kreeg ik als antwoord dat ik een bepaalde code had moeten ingeven om de gratis artikelen te krijgen. Dat stond echter nergens vermeld in de bestelprocedure. Op mijn vraag om de artikelen alsnog na te sturen, werd eerst niet gereageerd. Toen ik verwees naar hun website waar de broekrekken nog steeds aangeboden werden, kwam het antwoord dat ze niet meer beschikbaar waren en dat je een foutmelding kreeg als je wou afrekenen. Dan maar een retourformulier gevraagd: daarin bleek dat je de artikelen op eigen kosten moest terug sturen naar China! Ze hebben geen Nederlands postadres. Ook geen telefoonnummer. Het terugsturen zou me meer kosten dan de artikelen zelf. Na wat opzoekwerk, bleken meer klanten dezelfde problemen te hebben gehad (zie Trustpilot).

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde bij Actiekampioen.nl broekrekken met een 1+2 gratis-actie. Bij de levering zaten de gratis artikelen niet bij. Na een mail naar Actiekampioen.nl kreeg ik eerst een standaardantwoord, waarin naar niets verwezen werd naar mijn klacht. Na een tweede mail kreeg ik als antwoord dat ik een bepaalde code had moeten ingeven om de gratis artikelen te krijgen. Dat stond echter nergens vermeld in de bestelprocedure. Op mijn vraag om de artikelen alsnog na te sturen, werd eerst niet gereageerd. Toen ik verwees naar hun website waar de broekrekken nog steeds aangeboden werden, kwam het antwoord dat ze niet meer beschikbaar waren en dat je een foutmelding kreeg als je wou afrekenen. Dan maar een retourformulier gevraagd: daarin bleek dat je de artikelen op eigen kosten moest terug sturen naar China! Ze hebben geen Nederlands postadres. Ook geen telefoonnummer. Het terugsturen zou me meer kosten dan de artikelen zelf. Na wat opzoekwerk, bleken meer klanten dezelfde problemen te hebben gehad (zie Trustpilot).

    Gewenste oplossing

    Ofwel de extra broekrekken kosteloos toegestuurd krijgen, ofwel onze broekrekken kosteloos kunnen retourneren of ten minste naar een postadres in Nederland.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)