MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK


Deze klacht is Publiek

  • K. H. Aan MEDIA MARKT

    Beste Klantendienst, Op 04/04/20 bestelden we online een BEKO Koel-vriescombinatie A++ (RCSA366K40XBN). Levering zou geschieden tussen de 3-5 werkdagen. Op 10/09/20 werd ik telefonisch gecontacteerd om te melden dat er niemand thuis was om de levering in ontvangst te nemen. Uw logistieke dienst stond aan het facturatieadres en niet aan het opgegeven leveringsadres. Het gevolg, geen levering, geen toestel, het reeds uitgeschakelde toestel voor retour (optioneel voor bijbetaald) leeg zonder producten. Terugkoppeling van jullie, er zal een nieuwe datum afgesproken worden. Zo geschiede, bevestigd per mail op 14/09/20, de levering zal plaats vinden op 15/09/20. Echter heeft er zich niemand met het toestel aangeboden op het doorgegeven leveringsadres, ook geen telefonische melding, terwijl er de afgelopen dagen, elke dag iemand op het leveringsadres aanwezig was (en dit 24/7) Telefonisch krijgen we enkel de standaardvragen, standaard excuses voor het ongemak, maar geen standaard oplossing. Ik hoef u niet te vertellen dat we na herhaaldelijk contact op het servicenummer, zonder vooruitgang te boeken genoodzaakt zijn om dit officieel te melden via derden. Ervan uit gaande dat dit correct en met spoed opgelost wordt staan wij nog met een derving van een massa etenswaren, een (commerciële) compensatie zou hier op z'n minst passend zijn. Hopende spoedig een positieve reactie te mogen ontvangen, verblijf ik, met wachtende groeten, K.H.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Klantendienst, Op 04/04/20 bestelden we online een BEKO Koel-vriescombinatie A++ (RCSA366K40XBN). Levering zou geschieden tussen de 3-5 werkdagen. Op 10/09/20 werd ik telefonisch gecontacteerd om te melden dat er niemand thuis was om de levering in ontvangst te nemen. Uw logistieke dienst stond aan het facturatieadres en niet aan het opgegeven leveringsadres. Het gevolg, geen levering, geen toestel, het reeds uitgeschakelde toestel voor retour (optioneel voor bijbetaald) leeg zonder producten. Terugkoppeling van jullie, er zal een nieuwe datum afgesproken worden. Zo geschiede, bevestigd per mail op 14/09/20, de levering zal plaats vinden op 15/09/20. Echter heeft er zich niemand met het toestel aangeboden op het doorgegeven leveringsadres, ook geen telefonische melding, terwijl er de afgelopen dagen, elke dag iemand op het leveringsadres aanwezig was (en dit 24/7) Telefonisch krijgen we enkel de standaardvragen, standaard excuses voor het ongemak, maar geen standaard oplossing. Ik hoef u niet te vertellen dat we na herhaaldelijk contact op het servicenummer, zonder vooruitgang te boeken genoodzaakt zijn om dit officieel te melden via derden. Ervan uit gaande dat dit correct en met spoed opgelost wordt staan wij nog met een derving van een massa etenswaren, een (commerciële) compensatie zou hier op z'n minst passend zijn. Hopende spoedig een positieve reactie te mogen ontvangen, verblijf ik, met wachtende groeten, K.H.

    Gewenste oplossing

    LEVERING MET SPOED

  • MEDIA MARKT Aan K. H.

    Beste heer Haesebrouck, Onze excuses voor de problemen bij uw levering. Wij hebben contact opgenomen met onze logistieke partner om ze snel mogelijk een nieuwe levering in te plannen op het correcte adres te Brugge. Indien u intussen nog vragen heeft, kan u ons steeds contacteren. Met vriendelijke groeten, Complaints Team MediaMarkt Belgie

    Beste heer Haesebrouck, Onze excuses voor de problemen bij uw levering. Wij hebben contact opgenomen met onze logistieke partner om ze snel mogelijk een nieuwe levering in te plannen op het correcte adres te Brugge. Indien u intussen nog vragen heeft, kan u ons steeds contacteren. Met vriendelijke groeten, Complaints Team MediaMarkt Belgie

  • K. H. Aan MEDIA MARKT

    Beste, Dank voor uw snelle reply. Ondanks het herhaaldelijke contact met uw logistieke partner krijgen jullie het niet voor elkaar tijdig en op het juiste adres te leveren. Wij willen een duidelijk DATUM van levering. De beloofde formule “levering 3-5 werkdagen” zijn er ondertussen 11 !!! Als ik het goed voor heb is het dubbele, toch...? Nogmaals vraag ik met aandrang, geen bericht met “we hebben de logistieke partner gecontacteerd” maar wat is zijn antwoord op jullie contact met hem. Wachtende op een sluitend antwoord K.H.

    Beste, Dank voor uw snelle reply. Ondanks het herhaaldelijke contact met uw logistieke partner krijgen jullie het niet voor elkaar tijdig en op het juiste adres te leveren. Wij willen een duidelijk DATUM van levering. De beloofde formule “levering 3-5 werkdagen” zijn er ondertussen 11 !!! Als ik het goed voor heb is het dubbele, toch...? Nogmaals vraag ik met aandrang, geen bericht met “we hebben de logistieke partner gecontacteerd” maar wat is zijn antwoord op jullie contact met hem. Wachtende op een sluitend antwoord K.H.

  • MEDIA MARKT Aan K. H.

    Beste, Onze logistieke partner heeft u gisteren telefonisch proberen bereiken voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Aangezien de oproep niet beantwoord werd, hebben ze een bericht ingesproken. Heeft u dit niet ontvangen? Mogen wij u vragen om een telefoonnummer door te geven waarop zij u kunnen bereiken? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Complaints Team MediaMarkt Belgie

    Beste, Onze logistieke partner heeft u gisteren telefonisch proberen bereiken voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Aangezien de oproep niet beantwoord werd, hebben ze een bericht ingesproken. Heeft u dit niet ontvangen? Mogen wij u vragen om een telefoonnummer door te geven waarop zij u kunnen bereiken? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Complaints Team MediaMarkt Belgie

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)