WHIRLPOOL BENELUX Nijverheidslaan 3 1, STROMBEEK-BEVER


Deze klacht is Publiek

  • N. V. Aan WHIRLPOOL BENELUX

    Beste, Begin augustus belde ik de klantendienst op van whirlpool voor een defecte vaatwasser. Omdat er voorrang werd gegeven aan koelkasten en diepvriezers zou er pas eind augustus een hersteller kunnen langskomen. De mevrouw aan de lijn overhaalde me om een herstelgarantie van 6 maand aan te gaan voor 189€. Ikzelf had een nieuwe vaatwasser gekocht maar volgens de mevrouw kon het toestel, van 3 jaar oud, zeker hersteld worden en als dit niet het geval was, zou er meteen nieuw toestel komen. Toen de hersteller langskwam bleek er een probleem te zijn met het slot. Een stuk dat besteld moest worden (opnieuw 2 weken wachten vooraleer hij terug kon komen). Na 2 weken komt de hersteller weer langs, vervangt het slot: 's avonds blijkt dat het toestel nog steeds niet gemaakt is. Ik bel de hersteller terug: hij weet welk stuk hij dan wel moet bestellen. Opnieuw 2 weken wachttijd.. Na 2 weken komt de hersteller weer bij ons langs: het te herstellen stuk (de printplaat) is blijkbaar defect opgestuurd van bij whirlpool zelf.. Vandaag vertelde de hersteller mij dat we opnieuw 2 weken moeten wachten.. Het einde is dus nog niet in zicht.. Bij dit alles horen nog eens 2 onbetaalde dagen verlof om de hersteller binnen te laten. Deze zijn nodig want de momenten waarop die hersteller in de regio is zijn heel schaars en anders moet je nog maar een weekje langer wachten.. Omdat we met 2 voltijds werken en 3 kinderen hebben is een vaatwasser écht wel een groot gemis. Een nieuwe vaatwasser zou welkom zijn maar dan moeten we natuurlijk eerst van die verzekering die ik kreeg aangesmeerd vanaf. Ik probeerde deze middag onze 6 maand-verzekering stop te zetten maar dit ging niet. Enkel wanneer we de geleverde herstellingen (die niks hebben uitgehaald) betalen. Minstens 90€ dus.. Er is ook geen garantie gegeven dat de volgende keer (ten vroegste 29 september) onze vaatwasser hersteld zal zijn. Een nieuwe vaatwasser was helemaal niet aan de orde volgens de 5 telefonistes die ik vanmiddag aan de lijn kreeg.. Heel erg jammer dat je met je rug tegen de muur wordt gezet als klant. Want zeg nu eerlijk: Wie wil er voor een niet geleverde herstelling 90€ betalen + de prijs van een nieuwe vaatwasser. En als ik eerlijk ben zal dat er zeker geen zijn van het merk whirlpool. Niet omdat ik ontevreden ben over de toestellen maar omwille van de klantenservice.. Met vriendelijke groeten.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Begin augustus belde ik de klantendienst op van whirlpool voor een defecte vaatwasser. Omdat er voorrang werd gegeven aan koelkasten en diepvriezers zou er pas eind augustus een hersteller kunnen langskomen. De mevrouw aan de lijn overhaalde me om een herstelgarantie van 6 maand aan te gaan voor 189€. Ikzelf had een nieuwe vaatwasser gekocht maar volgens de mevrouw kon het toestel, van 3 jaar oud, zeker hersteld worden en als dit niet het geval was, zou er meteen nieuw toestel komen. Toen de hersteller langskwam bleek er een probleem te zijn met het slot. Een stuk dat besteld moest worden (opnieuw 2 weken wachten vooraleer hij terug kon komen). Na 2 weken komt de hersteller weer langs, vervangt het slot: 's avonds blijkt dat het toestel nog steeds niet gemaakt is. Ik bel de hersteller terug: hij weet welk stuk hij dan wel moet bestellen. Opnieuw 2 weken wachttijd.. Na 2 weken komt de hersteller weer bij ons langs: het te herstellen stuk (de printplaat) is blijkbaar defect opgestuurd van bij whirlpool zelf.. Vandaag vertelde de hersteller mij dat we opnieuw 2 weken moeten wachten.. Het einde is dus nog niet in zicht.. Bij dit alles horen nog eens 2 onbetaalde dagen verlof om de hersteller binnen te laten. Deze zijn nodig want de momenten waarop die hersteller in de regio is zijn heel schaars en anders moet je nog maar een weekje langer wachten.. Omdat we met 2 voltijds werken en 3 kinderen hebben is een vaatwasser écht wel een groot gemis. Een nieuwe vaatwasser zou welkom zijn maar dan moeten we natuurlijk eerst van die verzekering die ik kreeg aangesmeerd vanaf. Ik probeerde deze middag onze 6 maand-verzekering stop te zetten maar dit ging niet. Enkel wanneer we de geleverde herstellingen (die niks hebben uitgehaald) betalen. Minstens 90€ dus.. Er is ook geen garantie gegeven dat de volgende keer (ten vroegste 29 september) onze vaatwasser hersteld zal zijn. Een nieuwe vaatwasser was helemaal niet aan de orde volgens de 5 telefonistes die ik vanmiddag aan de lijn kreeg.. Heel erg jammer dat je met je rug tegen de muur wordt gezet als klant. Want zeg nu eerlijk: Wie wil er voor een niet geleverde herstelling 90€ betalen + de prijs van een nieuwe vaatwasser. En als ik eerlijk ben zal dat er zeker geen zijn van het merk whirlpool. Niet omdat ik ontevreden ben over de toestellen maar omwille van de klantenservice.. Met vriendelijke groeten.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)