afgesloten Succesvol

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • D. V. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, ik had twee weken geleden telefonisch contact met jullie om gegevens te wijzigen. Ik heb dan ook al mijn gegevens nog eens aangepast op "mijn scarlet". Dit was een wijziging van het emailadres en factuur op papier. Nu krijg ik terug een herinnering dat ik nog niet betaald heb. Bij nazicht op de factuur op "mijn scarlet" blijkt nog het oude emailadres te staan. Ik kreeg ook de factuur niet op papier. Dit is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Als er in de toekomst nog iets verkeerd loopt stap ik met alles over naar Telenet.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik had twee weken geleden telefonisch contact met jullie om gegevens te wijzigen. Ik heb dan ook al mijn gegevens nog eens aangepast op "mijn scarlet". Dit was een wijziging van het emailadres en factuur op papier. Nu krijg ik terug een herinnering dat ik nog niet betaald heb. Bij nazicht op de factuur op "mijn scarlet" blijkt nog het oude emailadres te staan. Ik kreeg ook de factuur niet op papier. Dit is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Als er in de toekomst nog iets verkeerd loopt stap ik met alles over naar Telenet.

    Gewenste oplossing

    factuur op papier ontvangen !!!

  • SCARLET BELGIUM Aan D. V.

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01042351-86 met als Scarlet referentie S6393166 in behandeling genomen. Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat u op 31/08/2020 via mijn.scarlet uw gegevens hebt aangepast. De aanpassing wordt effectief op uw volgend factuur toegepast. Wat betreft uw factuur van de maand augustus (20R-2978779) die werd op datum van 26/08/2020 per e-mail gestuurd naar melissadb_1@msn.com In bijlage vindt u de factuur van de maand augustus met als uiterste betaaldatum 12/09/2020. Op datum van 15/09/2020 kreeg u per sms een herinnering dat dit nog steeds niet betaald werd. Om herinneringskosten te vermijden gelieve dit factuur zo snel mogelijk te betalen. Via mijn.scarlet kan u telkens al uw facturen raadplegen. U zal voortaan uw facturen ontvangen per post, per sms en per e-mail (carolineavet@hotmail.be) Wij hopen je hiermee alvast voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Scarlet

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01042351-86 met als Scarlet referentie S6393166 in behandeling genomen. Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat u op 31/08/2020 via mijn.scarlet uw gegevens hebt aangepast. De aanpassing wordt effectief op uw volgend factuur toegepast. Wat betreft uw factuur van de maand augustus (20R-2978779) die werd op datum van 26/08/2020 per e-mail gestuurd naar melissadb_1@msn.com In bijlage vindt u de factuur van de maand augustus met als uiterste betaaldatum 12/09/2020. Op datum van 15/09/2020 kreeg u per sms een herinnering dat dit nog steeds niet betaald werd. Om herinneringskosten te vermijden gelieve dit factuur zo snel mogelijk te betalen. Via mijn.scarlet kan u telkens al uw facturen raadplegen. U zal voortaan uw facturen ontvangen per post, per sms en per e-mail (carolineavet@hotmail.be) Wij hopen je hiermee alvast voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Scarlet

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)