afgesloten Niet succesvol

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • R. B. Aan SCARLET BELGIUM

    Op vrijdagavond 4 september begon mijn internet-connectie te haperen : af en toe wel, af en toe niet. TV had ik toen nog wel. Op zaterdag was het meer niet dan wel. Op zondag ook geen TV en niet bereikbaar per vaste telefoon. Voor problemen wordt je verwezen naar een telefoonnummer dat niet werkt op zondag!!!! Online kan je natuurlijk niemand bereiken zonder internet. Toen ik op maandag met een andere telefoon probeerde de technische dienst te bereiken duurde het meer dan 30 minuten voor ik iemand aan de lijn had om het probleem te kunnen uitleggen. Die telefoon kostte me met de GSM al 10,5 €. Het vroegste dat er iemand kon langskomen was op donderdag 10 september!!!!!! (4 dagen later) Eerst moest ik nog iemand vinden die kon komen thuis wachten op de technieker terwijl wij op het werk waren. De hele dag op wacht gezeten en niemand gezien en geen enkel bericht!!!! Bleek toen dat het eigenlijk voorzien was voor de volgende donderdag 17 september!!!!!! Na weer een paar telefoons van een half uur en 10€ kosten per telefoon kwam ik dan te weten en kon men mij niet zeggen wanneer er dan wel iemand kon komen 10 DAGEN LATER op maandag 14 september is er eindelijk een technieker gekomen en was de diagnose snel duidelijk en verholpen: er was een stekker defect!!!!! Ik wens uitdrukkelijk klacht in te dienen tegen deze gang van zaken en wil hiermee oplijsten welke extra kosten en ongemak dit defect maar vooral dit totaal gebrek aan service mij en mijn huisgenoten heeft opgeleverd -minstens 1.5 uur belwaarde met gewone GSM 30€ -overschrijding van datatlimiet met een smartphone 1.45€ -aankoop extra bundel mobiele data op smartphone 12.10€ -verplaatsing met de auto naar Brussel om een weekend bij familie te kunnen werken 44 km x 0.3653 =16€ 16€ -parkeerticket in Brussel 13€ -aanschaf nieuwe "noodantenne" in een poging om na een week toch weer een beetje verbonden te zijn 40€ totaal reeds effectief gemaakte extra kosten: 112.55 € Daarbij komt vele uren tijdverlies voor de telefoons met Scarlett en de extra verplaatsingen naar het werk, familie, vrienden om toch te kunnen werken gedurende die week en 2 weekends door minstens 2 personen. En dan is er nog geen prijs geplakt op het verlies van genot van internet en TV en de zeer grote ergernis die de hele toestand heeft meegebracht. Wat vooral erg stuitend is dat Scarlet in diezelfde periode dure reclame maakt om nieuwe klanten te werven terwijl de firma totaal onmachtig is om de bestaande klanten een elementaire service te verlenen ("de wachttijd loopt langer op dan normaal" heb ik bij elke eindeloos lange telefoon gehoord : dat is dus het normaal!!! minstens een half uur wachten voor je iemand bereikt en ondertussen loopt de rekening op). Met een kleine korting van 10€ op mijn volgende factuur, zoals men mij beloofde in het begin zal ik dus geen vrede nemen. Ik weet dat Scarlet van de goedkoopste is, maar geeft hen dat het recht om zo onrespectvol en totaal onprofessioneel met klanten om te gaan???????

    Omschrijving van uw klacht

    Op vrijdagavond 4 september begon mijn internet-connectie te haperen : af en toe wel, af en toe niet. TV had ik toen nog wel. Op zaterdag was het meer niet dan wel. Op zondag ook geen TV en niet bereikbaar per vaste telefoon. Voor problemen wordt je verwezen naar een telefoonnummer dat niet werkt op zondag!!!! Online kan je natuurlijk niemand bereiken zonder internet. Toen ik op maandag met een andere telefoon probeerde de technische dienst te bereiken duurde het meer dan 30 minuten voor ik iemand aan de lijn had om het probleem te kunnen uitleggen. Die telefoon kostte me met de GSM al 10,5 €. Het vroegste dat er iemand kon langskomen was op donderdag 10 september!!!!!! (4 dagen later) Eerst moest ik nog iemand vinden die kon komen thuis wachten op de technieker terwijl wij op het werk waren. De hele dag op wacht gezeten en niemand gezien en geen enkel bericht!!!! Bleek toen dat het eigenlijk voorzien was voor de volgende donderdag 17 september!!!!!! Na weer een paar telefoons van een half uur en 10€ kosten per telefoon kwam ik dan te weten en kon men mij niet zeggen wanneer er dan wel iemand kon komen 10 DAGEN LATER op maandag 14 september is er eindelijk een technieker gekomen en was de diagnose snel duidelijk en verholpen: er was een stekker defect!!!!! Ik wens uitdrukkelijk klacht in te dienen tegen deze gang van zaken en wil hiermee oplijsten welke extra kosten en ongemak dit defect maar vooral dit totaal gebrek aan service mij en mijn huisgenoten heeft opgeleverd -minstens 1.5 uur belwaarde met gewone GSM 30€ -overschrijding van datatlimiet met een smartphone 1.45€ -aankoop extra bundel mobiele data op smartphone 12.10€ -verplaatsing met de auto naar Brussel om een weekend bij familie te kunnen werken 44 km x 0.3653 =16€ 16€ -parkeerticket in Brussel 13€ -aanschaf nieuwe "noodantenne" in een poging om na een week toch weer een beetje verbonden te zijn 40€ totaal reeds effectief gemaakte extra kosten: 112.55 € Daarbij komt vele uren tijdverlies voor de telefoons met Scarlett en de extra verplaatsingen naar het werk, familie, vrienden om toch te kunnen werken gedurende die week en 2 weekends door minstens 2 personen. En dan is er nog geen prijs geplakt op het verlies van genot van internet en TV en de zeer grote ergernis die de hele toestand heeft meegebracht. Wat vooral erg stuitend is dat Scarlet in diezelfde periode dure reclame maakt om nieuwe klanten te werven terwijl de firma totaal onmachtig is om de bestaande klanten een elementaire service te verlenen ("de wachttijd loopt langer op dan normaal" heb ik bij elke eindeloos lange telefoon gehoord : dat is dus het normaal!!! minstens een half uur wachten voor je iemand bereikt en ondertussen loopt de rekening op). Met een kleine korting van 10€ op mijn volgende factuur, zoals men mij beloofde in het begin zal ik dus geen vrede nemen. Ik weet dat Scarlet van de goedkoopste is, maar geeft hen dat het recht om zo onrespectvol en totaal onprofessioneel met klanten om te gaan???????

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)