Behandeld door Test-Aankoop

CENTER PARCS Erperheidestraat 2 3, GROTE-BROGEL


Deze klacht is Publiek

  • I. D. Aan CENTER PARCS

    Beste, ik boekte deze reis op 4/9 o centerparcs.be. 8/9 Contacteerde ik de friends-lijn omdat ik op centerparcs.nl een betere aanbieding zag : - zelfde park - zelfde cottage - twee dagen langer én bijna geen prijsverschil - nog meer voordelen (bvb vrije keuze cottage en late check-out) Ten eerste kan ik op de Belgische website geen boeking maken tot en met 8 november (is een zondag) maar enkel tot 6/11. Ten tweede zijn er enorme prijsverschillen waardoor je je als Vlaming/Belg enorm gediscrimeerd. Bovendien als je belt, wordt je niet geholpen en dat terwijl wij zo'n goede klanten zijn. Ik moest een klachtenformulier invullen (eigenlijk voor reizen die reeds gemaakt zijn). Na meer dan een week heb ik nog steeds geen antwoord en weet ik dus niet of ze mij überhaupt willen helpen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik boekte deze reis op 4/9 o centerparcs.be. 8/9 Contacteerde ik de friends-lijn omdat ik op centerparcs.nl een betere aanbieding zag : - zelfde park - zelfde cottage - twee dagen langer én bijna geen prijsverschil - nog meer voordelen (bvb vrije keuze cottage en late check-out) Ten eerste kan ik op de Belgische website geen boeking maken tot en met 8 november (is een zondag) maar enkel tot 6/11. Ten tweede zijn er enorme prijsverschillen waardoor je je als Vlaming/Belg enorm gediscrimeerd. Bovendien als je belt, wordt je niet geholpen en dat terwijl wij zo'n goede klanten zijn. Ik moest een klachtenformulier invullen (eigenlijk voor reizen die reeds gemaakt zijn). Na meer dan een week heb ik nog steeds geen antwoord en weet ik dus niet of ze mij überhaupt willen helpen.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Vervanging

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 15 september 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)