Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: RYANAIR

10/09/2020

Beste, Ik bestelde een reis naar Palma De Mallorca; Door de recente Corona maatregelen, zal op 15/9 ( dag van de afreis) niet mogen inchecken, omdat het een niet essentiële reis betreft. Dus mijn reis kan niet doorgaan. Gisteren vroeg ik aan Ryanair hoe ze daarmee omgaan en blijkbaar kan het hen niet schelen en heb ik ook geen recht op terugbetaling ( € 477.36 ).

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 477,36
  • Vervanging
  • Een tegoedbon

Berichten (2)

J. D.

aan: RYANAIR

28/09/2020

Beste, Ik bestelde een reis naar Palma De Mallorca; Door de recente Corona maatregelen, zal op 15/9 ( dag van de afreis) niet mogen inchecken, omdat het een niet essentiële reis betreft. Dus mijn reis kan niet doorgaan, daarom vraag ik nu terugbetaling ( € 477.36 ). Vlucht FR2915 en FR2916 15 en 29/09/2020 Reservatie NBNV9X

J. D.

aan: RYANAIR

26/10/2020

Geachte, ik heb nog steeds geen antwoord of ontvangstbewijs gekregen van mijn claim van 10/09/2020 (zie hieronder) Ik kan ook geen contact opnemen met jullie organisatie, daarom stuur ik nog eens een kopij. Op de site van Ryanair heb ik ook al een claim ingediend, maar krijg geen antwoord en ool geen terugbetaling. Ref NBNV9X Vluchten FR2915 van 15-09-20 en terugvlucht FR2916 van 29/09/20 Beste, Ik bestelde een reis naar Palma De Mallorca; Door de recente Corona maatregelen, zal op 15/9 ( dag van de afreis) niet mogen inchecken, omdat het een niet essentiële reis betreft. Dus mijn reis kan niet doorgaan. Gisteren vroeg ik aan Ryanair hoe ze daarmee omgaan en blijkbaar kan het hen niet schelen en heb ik ook geen recht op terugbetaling ( € 477.36 ). Gewenst oplossing: Terugbetaling: € 477,36 Vervanging Een tegoedbon Bijgevoegd(e) document(en) Chat Brussels Airport Ryanair vlucht..jpg Aantekening 2020-09-10 120534 detail instap kaart.jpg Toon minder