afgesloten Succesvol

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • L. D. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste Begin dit jaar heb ik mijn abonnement bij Scarlet laten stoppen. Ik ontving op 20 maart 2020 een brief om mijn decoder terug te sturen. Ik nam toen telefonisch contact op met Scarlet dat deze in het ouderlijk huis, bij mijn moeder stond, en dat deze op dat moment in 'quarantaine' was. (risicopatiënte) Op 5 mei werd toch het bedrag van 149 euro van mijn rekening gehaald. Uiteindelijk heb ik, na de lock down, de decoder teruggestuurd. Ik heb echter tot op heden nog steeds geen betaling mogen ontvangen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Begin dit jaar heb ik mijn abonnement bij Scarlet laten stoppen. Ik ontving op 20 maart 2020 een brief om mijn decoder terug te sturen. Ik nam toen telefonisch contact op met Scarlet dat deze in het ouderlijk huis, bij mijn moeder stond, en dat deze op dat moment in 'quarantaine' was. (risicopatiënte) Op 5 mei werd toch het bedrag van 149 euro van mijn rekening gehaald. Uiteindelijk heb ik, na de lock down, de decoder teruggestuurd. Ik heb echter tot op heden nog steeds geen betaling mogen ontvangen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 149,00

  • SCARLET BELGIUM Aan L. D.

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01033569-34 met als Scarlet referentie S5463194 in behandeling genomen. Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij u aanvraag voor een terugbetaling van 149,00 euro naar de desbetreffende dienst hebben gestuurd. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Scarlet

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01033569-34 met als Scarlet referentie S5463194 in behandeling genomen. Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij u aanvraag voor een terugbetaling van 149,00 euro naar de desbetreffende dienst hebben gestuurd. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Nancy L. Scarlet

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)