afgesloten Niet succesvol

CENTER PARCS Erperheidestraat 2 3, GROTE-BROGEL


Deze klacht is Publiek

  • S. D. Aan CENTER PARCS

    Ons verblijf in Center Parcs dat gepland stond voor 29/5/2020 werd door Center Parcs geannuleerd vanwege de Corona-maatregelen. Op 29/5/2020 ontvingen we een mail van hen met daarin een duidelijke creditnota en vermelding dat het reeds betaalde bedrag binnen de drie weken zou teruggestort worden. Op 2/6/2020 ontvingen we een mail met een voucher ter waarde van de geannuleerde boeking. Er is in die mail ook foutief sprake van "op uw verzoek werd het geplande verblijf kosteloos geannuleerd". We stuurden Center Parcs hierover ondertussen al verschillende mails met de boodschap dat we nog steeds wachten op de volledig terugbetaling en geen interesse hebben in de voucher. Tot op heden ontvingen we op deze mails enkel automatisch gegenereerde antwoorden en geen oplossing. We probeerden ook al 2x, tevergeefs, telefonisch contact op te nemen met hun helpdesk tijdens de "rustige uren". 2x ingehaakt na 15 minuten vruchteloos luisteren naar de wachtmuziek. Volgens de FOD economie mag Center Parcs de voucher voorstellen, maar mogen wij daar ook van afzien en de volledige terugbetaling vragen. Onze vraag is dus redelijk eenvoudig: graag asap onze centen terug te storten.

    Omschrijving van uw klacht

    Ons verblijf in Center Parcs dat gepland stond voor 29/5/2020 werd door Center Parcs geannuleerd vanwege de Corona-maatregelen. Op 29/5/2020 ontvingen we een mail van hen met daarin een duidelijke creditnota en vermelding dat het reeds betaalde bedrag binnen de drie weken zou teruggestort worden. Op 2/6/2020 ontvingen we een mail met een voucher ter waarde van de geannuleerde boeking. Er is in die mail ook foutief sprake van "op uw verzoek werd het geplande verblijf kosteloos geannuleerd". We stuurden Center Parcs hierover ondertussen al verschillende mails met de boodschap dat we nog steeds wachten op de volledig terugbetaling en geen interesse hebben in de voucher. Tot op heden ontvingen we op deze mails enkel automatisch gegenereerde antwoorden en geen oplossing. We probeerden ook al 2x, tevergeefs, telefonisch contact op te nemen met hun helpdesk tijdens de "rustige uren". 2x ingehaakt na 15 minuten vruchteloos luisteren naar de wachtmuziek. Volgens de FOD economie mag Center Parcs de voucher voorstellen, maar mogen wij daar ook van afzien en de volledige terugbetaling vragen. Onze vraag is dus redelijk eenvoudig: graag asap onze centen terug te storten.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 778,14

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)