afgesloten Succesvol

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • P. T. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Ik was tot 28/08 bij Scarlet Trio (Tv, telefonie en internet =40 euro/m). Echter omwille van het quasi niet gebruiken van de tv wens ik heden enkel een abonnement voor internet namelijk Scarlet Poco ( 23 euro/m). Ik heb zelf mijn abonnement afgezegd via de websiste. Na telefonisch advies van scarlet dien ik opnieuw 50euro activeringskosten te betalen indien ik wil overschakelen naar het andere abonnement scarlet Poco bij dezelfde provider. Echter ik betaalde reeds 100 euro bij de installatie van scarlet Trio waarbij een installateur de nodig apparatuur kwam installeren. Ik beschik thuis reeds over de nodige decoder en internetaansluiting. Klopt dit dat ik nog eens die activeringskosten dien te betalen als ik bij dezelfde provider blijf? mvg Isolde Trio

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik was tot 28/08 bij Scarlet Trio (Tv, telefonie en internet =40 euro/m). Echter omwille van het quasi niet gebruiken van de tv wens ik heden enkel een abonnement voor internet namelijk Scarlet Poco ( 23 euro/m). Ik heb zelf mijn abonnement afgezegd via de websiste. Na telefonisch advies van scarlet dien ik opnieuw 50euro activeringskosten te betalen indien ik wil overschakelen naar het andere abonnement scarlet Poco bij dezelfde provider. Echter ik betaalde reeds 100 euro bij de installatie van scarlet Trio waarbij een installateur de nodig apparatuur kwam installeren. Ik beschik thuis reeds over de nodige decoder en internetaansluiting. Klopt dit dat ik nog eens die activeringskosten dien te betalen als ik bij dezelfde provider blijf? mvg Isolde Trio

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Het niet betalen van de activeringskosten

  • SCARLET BELGIUM Aan P. T.

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01025382-92 met als Scarlet referentie S5124161 in behandeling genomen. Er zijn bepaalde voorwaarden per abonnement. Zo is er voor een Scarlet Poco inderdaad een activiatiekost van 50 euro. Deze is ook geldig indien u van abonnement veranderd. Er zijn bepaalde situaties waarbij er uitzonderlijk een uitzondering kan gemaakt worden, hiervoor dient u dan de klantendienst te contacteren. Zij zullen op hun beurt nagaan of die in uw situatie mogelijk is. Met vriendelijke groeten, Kim v. Scarlet scarlet.be

    Beste, We hebben de klacht CPTBE01025382-92 met als Scarlet referentie S5124161 in behandeling genomen. Er zijn bepaalde voorwaarden per abonnement. Zo is er voor een Scarlet Poco inderdaad een activiatiekost van 50 euro. Deze is ook geldig indien u van abonnement veranderd. Er zijn bepaalde situaties waarbij er uitzonderlijk een uitzondering kan gemaakt worden, hiervoor dient u dan de klantendienst te contacteren. Zij zullen op hun beurt nagaan of die in uw situatie mogelijk is. Met vriendelijke groeten, Kim v. Scarlet scarlet.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)